ja we wczesniejszym samochodzie miałem taki sam problem dwa razy. Raz przyczyną były niewyważone koła chodz wyważałem u trzech speców dopiero jak pojechałem na dobra wywazarke wywazyli i ja kręka odjął. Za chyba lat 3 czy 4 zaczeła drgać kierownica przy hamowaniu myslałem pewnie tarcze hamulcowe krzywe przystawiłem czujnik miały bicie zmieniłem na nowe dalej to samo, okazało sie że piasty z przodu krzywe po wymienie spokój. Trzaski przy kręceniu kierownica tez sie pózniej pojawiały np przy szybkim kręceniu kierownica na postoju na nierównościach wyczaiłem że to maglownica ma juz małę luzy ale nie ruszałem bo jeszcze było do przyjęcia zreszta miała napykane ponad 360 tys. Przednie zawieszenie jest duzo bardziej wrazliwe niż tylnie niewielkie odkształcenie opony, nawet czasami załozenie koła nie na te same otwory po ściagnieciu i zaczyna sie zabawa. Ale jak tam kolega wspominał na początek solidne wyważanie jak nie pomoże to szukac dalej.
[ Dodano: 2009-08-15, 07:40 ] dzisiaj rano sprawdzilem i wynalazlem luzy w lewym przednim kole to mozliwe ze to lozysko jak mi sie wydaje to chyba jest stoszkowe czy mozna je troche dokręcić??
[ Dodano: 2009-08-15, 07:40 ] dzisiaj rano sprawdzilem i wynalazlem luzy w lewym przednim kole to mozliwe ze to lozysko jak mi sie wydaje to chyba jest stoszkowe czy mozna je troche dokręcić??
W tylny kole można dokręcić łożyska bo są tam dwa stożkowe w przednim jest jedno dwurzędowe, ale sprawdź nakrętkę przegubu, może ona się poluzowała.