kornat pisze:marek_igor pisze:Śmierdzi bardziej ?
Przed wywaleniem kata mi trochę z wydechu śmierdziało po wywaleniu trochę więcej ale do przeżycia, najbardziej odczuwam po wjeździe do garażu. Gdy parkuję pod chmurką nie odczuwam tego.
Tylko, że jak widzę w profilu masz AHF... w tych silnikach nie czuć praktycznie żadnej różnicy w smrodku. Można nie brać pod uwagę kwestii zapachu.
Z ARL'em to niestety już inna bajka. Zależy też jak czuły mamy węch
Mój kolega np mówi, że nic nie czuje... jedzie mu jednak z rury identyko jak u mnie.
Nie polecam długiego postoju w garażu na odpalonym silniku (np grzania w zimie), ani rozładowania zakupów przy zapalonym silniku. Ubrania bardzo chętnie łapią ten smród.
Ja osobiście bym teraz nie wycinał kata. Jeśli jest sprawny to jego wycięcie nie da żadnych specjalnych efektów poza głośniejszymi duchami z wydechu
Jedyną kwestią jest kasa, jaką można dostać za kata... czyli 1000zł lekką ręką
marek_igor pisze:I czy po wycięciu trzeba korygować soft ?
Jeśli masz sprawne turbo i katalizator i w programie nie były robione żadne cuda w celu wysterowania doładowania to nic nie musisz robić.