Również jestem zdania żeby wymienić na nowy płyn. Teraz zaoszczędzisz i będziesz zadowolony bo zyskałeś z ok. 80 zł a jak coś ci się stanie po zamarznięciu płynu to koszta są już większe znacznie większe niż twoje pozornie teraz zaoszczędzone ok. 80 zł.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
hmm 3 litry bedzie chyba za malo do tego silnika z 5 wejdzie. Szczerze napisze ze w wymiane nie chce sie bawic bo nie mam czasu i kanału a widziałem ze na dole chłodnicy jest chyba jakis korek spustowy. czy ktos w tym modelu wymianial plyn ? wiadomo naszybciej to dolac koncentratu i gitara.
Wymiana jest banalna bo spuszczasz przez korek na dole chłodnicy. Mi do tego potrzebny był lewarek tylko żeby trochę dźwignąć auto i zdjąć część osłon pod silnikiem. Ale w sumie faktycznie jak nie masz czasu to dolej trochę koncentratu.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Panowie dopadł mnie problem wycieku płynu chłodniczego.
Otóż wydaje mi się że cieknie z boku silnika z takiego jak by trujnika może te marne zdjęcia pomogą w zlokalizowaniu usterki
Miał ktoś problem tego typu lub podpowie co wymienić żeby to usunąć?
Danielek, a nie cieknie przypadkiem z króćca przy bloku silnika? Miałem taki przypadek że ciekło mi z owego króćca, a myślałem że przerdzewiała metalowa rurka za cewką wysokiego napięcia i nie potrzebnie ją wymieniłem.
A po co wymieniać cały króciec (o ile nie jest pęknięty) skoro można wymienić samą uszczelkę która się tam znajduje. Na pewno wtedy koszt będzie jeszcze mniejszy nisz wspomniane 45zł