Witam,
ostatnio przy wyjeździe z ronda za mocno mi noga wpadła w podłogę i wywaliło mi kulki z przegubu wewnętrznego - pękł kołnierzyk w miejscu ich ujścia.
Wymieniłem przegub wewnętrzny i podczas skrętu w prawo samochód wpada w dziwne wibracje, jakby lewe koło rwało asfalt (potrzebny jest mocniejszy skręt/ większa siła odśrodkowa na lewe koło)
Na stacji diag. facet powiedział mi, że często jest tak że pada też zewnętrzny więc go kupiłem i wymieniłem - brak efektu. Nadal dzieje się to samo, więc stary zdjęty przegub poszedł na półkę i czeka na podjęcie nowej pracy.
Zauważyłem, iż na wale kołnierzowym (część do którego przykręcony jest wew. przegub) jest lekki bicie. Lata trochę jak pokrzywiona felga.
Zastanawiam się, czy pokrzywiła się sama ta część, czy może na moje nieszczęście raczej padło coś w środku?
Część wygląda tak -
Tutaj facet rozbierał i wymieniał oring przy tej części (akurat inny model, chyba 100mm a u mnie jest 90) -
http://forums.vwvortex.com/showthread. ... iewfull=1
Aktualnie przeglądam OLX w celu znalezienia tego wału, ale boje się, że kolejny wydatek pójdzie na darmo. Czy ona w ogóle dałaby radę się pokrzywić? Czy raczej coś co ją "centruje" padło.
Tu po prawej na dole jest schemat -
http://www.oemepc.com/seat/part_single/ ... g/o#sec_13