Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
G
Gizmo
Forumowicz
Posty: 101
Rejestracja: 18 lut 2010, 08:39

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Gizmo »

zastanawia mnie tylko dlaczego nie pokazuje błędu G40, z czujnika wałka rozrzadu. a tylko G28 , zainwestowac 250zł i nie trafc, to może zaboleć
a
astarot20

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: astarot20 »

Witam zapal mi się kontrolka check engine komputer wskazuje błąd katalizator wartość powyżej dopuszczalnej , rząd cylindrów pierwszy

Kontrolka zapaliła się jakiś miesiąc temu pierwszy raz błąd został skasowany po przejechaniu około 500 km sytuacja si powtórzyła, znów skasowanie i znów około 500 km i kontrolka się świeci, pojechał do mechanika ten sam błąd skasował go teraz 50 km tylko i znów kontrolka świeci co to może być? Dodam że oprócz palącej się kontrolki check z autem nic innego się nie dzieje nie ma ubytku mocy spalanie na taki samym poziomie jak wcześniej
m
mariusz88
Forumowicz
Posty: 465
Rejestracja: 04 gru 2011, 22:01
Auto: 1M
Model: 2.3 v5 aqn
Lokalizacja: zambrów

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: mariusz88 »

koledzy mam małą prośbę, czy moglibyście się wypowiedzieć na temat takich błędów w audi A4 1,8 20V ADR:

17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
nie osiągnięta wartość adaptacji - mnożenie
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie

błędy po skasowaniu pojawiają się z powrotem, auto po nocy za 1 razem odpala i pracuje ale nie równo, jeżeli zgaszę je zanim się rozgrzeje jest problem bo zapala ale gaśnie, nie trzyma obrotów dopiero po chwili i dodaniu kilkukrotnym gazu łapie obroty ale również nie równo pracuje, po rozgrzaniu silnika do 90''C odpala i od razu trzyma obroty, falują nieznacznie o 40 obr/min, będę wdzięczny gdyby ktoś miał jakieś pomysły od czego zacząć, poczytałem trochę na różnych forach i jutro mam zamiar sprawdzić sondę lambda oraz wyczyścić, zaadaptować przepustnicę, świece nowe, kable całe beż przebić ;-)
Awatar użytkownika
hant2
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 12 lip 2012, 08:33
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9TDI ASV
Lokalizacja: Podkarpacie/Brzozów

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: hant2 »

Błąd

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

czy ten błąd oznacza koniec przepływomierza... czy jest jeszcze jakaś szansa...?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: vwir »

Ratowanie przepływki najczęściej nie przynosi efektu lub przynosi efekt krótkotrwały.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

hant2 pisze:Błąd

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

czy ten błąd oznacza koniec przepływomierza... czy jest jeszcze jakaś szansa...?


Wraca czy uruchomiłeś auto z odłączoną przepływką?
Michal
Awatar użytkownika
hant2
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 12 lip 2012, 08:33
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9TDI ASV
Lokalizacja: Podkarpacie/Brzozów

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: hant2 »

szymekgd pisze:
Wraca czy uruchomiłeś auto z odłączoną przepływką?


Z odłączoną i podłączoną zachowuje się dokładnie tak samo.... straszny muł się zrobił...
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Podłącz inny, przy poprawie wymiana, jeżeli nie będzie zmian wiązka do przedzwonienia.

W necie są opisy jak przelutować pierburgi, może o boschach też co będzie.
Michal
Awatar użytkownika
hant2
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 12 lip 2012, 08:33
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9TDI ASV
Lokalizacja: Podkarpacie/Brzozów

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: hant2 »

szymekgd pisze:Podłącz inny, przy poprawie wymiana, jeżeli nie będzie zmian wiązka do przedzwonienia.

W necie są opisy jak przelutować pierburgi, może o boschach też co będzie.


Z innym będzie problem bo nie mam skąd wziąć... kostka sprawdzona... wartości napięcia poprawne.... więc chyba nie pozostaje nic innego jak zakupić nową....
P
Pery
Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 01 mar 2012, 14:31

Błędy VAG

Post autor: Pery »

Witam kolegów, czy ktoś może mi pomóc w rozkodowaniu błędów, szczególnie chodzi mi o sondę lambda którą wymieniłem na nową bosha dedykowana i dalej mi wychodzą błędy. Z góry dziękuję za pomoc. A o to błędy:

Address 01: Engine Labels: 06A-906-019-AEH.LBL
Controller: 06A 906 019 BR
Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3020
Coding: 00011
Shop #: WSC 00046
VCID: 749B5FD357A3
7 Faults Found:
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
00557 - Pressure Switch; Power Steering (F88)
29-00 - Short to Ground
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
07-10 - Signal too Low - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
36-00 - Open Circuit
Readiness: N/A



-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 S
Component: 41 Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 00257
Shop #: WSC 00046
VCID: 4EEFED3B99CF
1 Fault Found:
00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)
27-00 - Implausible Signal
ODPOWIEDZ