[ALL] Wykresy z hamowni

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Re: [ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: vwir »

No i to rozumiem. Auto 245 konne, ale nie kosztem słabego dołu. 320Nm przy 2k obrotów to lepiej, niż ja mam na turbince z ARLa. Dużo jest dymu? Jakie doładowanie?
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Lokalizacja: Nasielsk

Re: [ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: strus90 »

vwir pisze:No i to rozumiem. Auto 245 konne, ale nie kosztem słabego dołu. 320Nm przy 2k obrotów to lepiej, niż ja mam na turbince z ARLa. Dużo jest dymu? Jakie doładowanie?


Kwestia dobrej przerobki turbiny. Jesli pamiec mnie nie myli to 2.1 lub 2.2 bar. Dalsze podlewanie paliwem nie mialo sensu, prawdopodobnie przeplywy glowicy juz blokowaly generowanie wiekszej mocy trzeba by albo wieksze zawory, albo dmuchnac znacznie wiecej.

320nm jest przy 1800, przy 2tys jest 400nm
Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
Seat Toledo II 1.9TDI 200KM & 400NM -> VW Pasat B6 1.9TDI ~175KM & 350NM
Awatar użytkownika
Fiodor
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 25 lut 2012, 19:13
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Gdansk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Fiodor »

Bo przerabiac VKLRy to trzeba umec :mrgreen: to nie to same co VK trzaskac.

Czemu na 310 i VKLR tylko 245KM i 460NM Przeciez na 216kach bylo 200KM??
Obrazek
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Lokalizacja: Nasielsk

Re: [ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: strus90 »

Fiodor pisze:Bo przerabiac VKLRy to trzeba umec :mrgreen: to nie to same co VK trzaskac.

Czemu na 310 i VKLR tylko 245KM i 460NM Przeciez na 216kach bylo 200KM??


Moze chodzi o przeplywy glowicy, pewnie jak by dmuchnac z 2.6 to bylo by ze 270-280 ale tam glowica byla seria. Wynik na 310kach jest taki sam jak na 270kch w A4 zapas paliwa duzy ale podlewanie nie dawalo przyrostow.
Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
Seat Toledo II 1.9TDI 200KM & 400NM -> VW Pasat B6 1.9TDI ~175KM & 350NM
Awatar użytkownika
Fiodor
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 25 lut 2012, 19:13
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Gdansk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Fiodor »

nie prawda na serynej glowicy bez problemu robi sie 300KM. W golfie mamy 295KM na W330 doladowanie 2,4bara. U mnie na W270 na doladowaniu 2,1 bara bylo 275KM glowica seria, slupek seria.
Obrazek
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Lokalizacja: Nasielsk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: strus90 »

Wiec nie wiem o co chodzi, ale co do W216 i negowania ze starcza na 200KM to ostatnio lapalismy sie Toledo na 216 i gtb17 z niedokonczonym programem (obstawiam 190KM) ze Skoda z Tune-Up 198KM 430NM(W250 i t ARL) i Tolek byl troche z przodu a pompa jeszcze dalikatnie by pomogla gdyby fala byla z 11ki. Wiec skoro auto jedzie jak inne 200KM to jest chyba mozliwe zrobienie 200km z 216 ;) Zreszta pojawia sie pewnie filmiki jak juz bedzie wszystko dokonczone.

Fiodor zaprezentuj moze jak Twoja Ibiza zapodaje bo wykresow mnostwo a nigdy nie widzialem jakiegos przyspieszenia.
Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
Seat Toledo II 1.9TDI 200KM & 400NM -> VW Pasat B6 1.9TDI ~175KM & 350NM
Awatar użytkownika
Fiodor
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 25 lut 2012, 19:13
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Gdansk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Fiodor »

A z kad wiesz ze to wlasnie 216KI? bo tak powiedzieli?moze cos wiekszego?
Co do mojej ibizy to mozesz przyjecha to zrobimy ustawke. Co do filmikow to niemam sprzetu do nagrywamia a trzymania jedna reka kierownice a druga kamere... nie wiem z reszta mozna przykleic. Jak skoncze silnik zrobie tak jak powinno byc napewno nagram. Ale uwierz mi ze ibiza zaperdalia wykres nie jest najlepszy ale nie jeden juz przekonal sie na prawym fotelu :lol:
Obrazek
k
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: nasielsk

Re: [ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: krzysiek1606 »

Fiodor pisze:A z kad wiesz ze to wlasnie 216KI? bo tak powiedzieli?moze cos wiekszego?
:

bo to sa moje wtryski z bocha koncowkimi wiec detektywie sam wyciagnij wnioski jakie sa koncowki
aco do przerobki vklr to mnie nie rosmieszaj bo tragedji nie ma
wstaw logi na trzecim biegu i ja wstawie
z tolka to porownamy :lol:
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
Awatar użytkownika
Fiodor
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 25 lut 2012, 19:13
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Gdansk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Fiodor »

no to wytlumacz jakim cudem macie na 216 200KM a na 310 az 246 :lol: gdy na duzo mniejszych mialem 275KM. Z reszta mozesz nie odpowiadac. nasza hamownia jest do dupy pokazuje pogode :lol: caly czas jakis dziwne wykresy :lol:
Obrazek
k
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: nasielsk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: krzysiek1606 »

ale ja mam gdzies co ty miales i co masz :roll:
pokaz logi tych super poprzerabianych turbin vklr
:-P
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
ODPOWIEDZ