czytając ten temat i patrząc na ceny, oraz to czy kupić ori czy nie wstąpiłem do ASO Seata. I tam właśnie wczoraj mi zrobiono kompletny rozrząd z wymianą pompy wody i płynu chłodniczego. łącznie 1103 zł. poprzedni rozrząd też robiony był w ASO i przejeździł 120k km.
Mam pytanko : Czy pasek rozrządu INA 536028010 pochodzący z zestawu rozrządu INA 530008210 jest odpowiednikiem paska CT1044 i 5559XS, czy jest to jednak ,,słabszy,, pasek odpowiadający paskom CT946 i 5543XS ?
wg katalogu ten zestaw jest do silników od numeru 595001 dla AHF dla ASV 150001 czyli Gates 5559XS do roku prod. 2000.12 a do numerów AHF 595000 I ASV 150000 Gates 5543XS od 2001.01, jeżeli chodzi o Gates obydwa paski są wzmacniane świadczy o tym końcówka XS. Mój się mieści w tym drugim 5543XS. Chociaż nie wiem jaką różnicę one mają w sobie ilość zębów, długość i szerokość jest taka sama.
Oby dwa są wzmacniane? Ja myślałem i w sumie tak wynikało z różnych for że tylko pierwszy jest mocniejszy - 5559XS.
Ja lada dzień będę kupował cały zestaw. Po rozmowie z mechanikiem polecił kupić pasek Gates gdyż Contitech zdarza się pracują głośniej.
igi84 troszkę zamieszałeś . Co do przyporządkowania typu paska do danego numeru silnika nie mam problemu. Ciągle jednak nie wiem czy pasek INA 536028010 = GATES 5559XS = CONTI CT1044 bo ten INA dość lichawo wygląda w porównaniu do paska CT1044 ?
Zamieszanie z tym jest spore... Sam już nie wiem. Kupię z większym numerem w razie czego. Ponoć są też dwa różne napinacze paska - wyższy i niższy - ktoś o tym słyszał?
Hmm pierwsze słyszę o takim wyższym/niższym napinaczu, przynajmniej AHF ASV mają takie same ATD zaś ma większą, może o to chodzi. A co do artykułu który podałeś, nie spotkałem się z plastikowym napinaczem paska rozrządu, dobrze wiedzieć że można mocniejszy pasek wcisnąć
Ostatnio zmieniony 22 mar 2013, 18:19 przez igi84, łącznie zmieniany 1 raz.