macsta12 pisze:ostatnio wsiadłem do takiego tolka jak mój i na wolnych obrotach jakoś tak się lepiej wkręca na obroty
No to musisz się zamienić
macsta12 pisze:ostatnio wsiadłem do takiego tolka jak mój i na wolnych obrotach jakoś tak się lepiej wkręca na obroty
cyment pisze: błąd przepływomierza - z tego co udało mi się pozbierać informacje, których jest bardzo dużo w necie, to może mieć faktycznie wpływ na zachowanie, o którym pisałem.
cyment pisze:Aha, nie wiem, czy może tutaj mieć wpływ położenie pedału gazu - jak wyprzedzałem to pewnie podłoga była, jak testowałem to na 3/4 raczej.
cyment pisze: i nie czuję momentu
szymekgd pisze:Jaki błąd? Odepnij wtyczkę i sprawdź jak auto jeździ.
szymekgd pisze:Tryb awaryjny to 5-7s przekroczenie doładowania, położenie pedału tez pewnie ma znaczenie - wyższa dawka paliwa/powietrza (życzenie kierowcy)
szymekgd pisze:A to suzuki ma turbinę ze zmienną geometrią - VNT? Przy tej turbinie nie powinno się czuć jej włączania, ma doładowywać płynnie w całym zakresie obrotów.
cyment pisze:Czy powinienem się spodziewać jakiegoś konkretnego zachowania po wyjęciu wtyczki?
cyment pisze:Ok, a czy wymaga to wyłączenia i włączenia silnika?
cyment pisze:Czyli u mnie jest wszystko w porządku, jeżeli płynnie rozwija moc? W jaki sposób mogę wiedzieć kiedy włącza się turbo?