marek_igor pisze:auto z 10 letnim gazem bym odpuścił momentalnie
Tu wielce prawdopodobne że to może być zaledwie II generacja instalacji jeśli to ma ponad 10 lat.
Silnikowo bym brał 1.8 ani bym się nie zastanawiał,Różnica w spalaniu napewno niewielka, albo żadna
Ja bym szukał 1.6 ale 16V - 8V faktycznie mniej ekonomiczne
Najwyższe średnia jaka mi wyszła na gazie to 8,67 w cyklu mieszanym
A średnia od założenia LPG i przejechanych prawie 4000 km taka jak w sygnaturce .
Jeśli taki wynik jest realny dla 1.8 to tez bym brał 1.8
.
Warto wejść w dział ile palą nasze autka i poczytać
Mój wniosek ostateczny:
1.6 16V Najbardziej optymalny jeśli brać pod uwagę koszty eksp. i osiągi
Jesli sie go kręci do 3,5 tyś to wynagrodzi małymi kosztami
Żeby szybciej się zerwać to też potrafi ale trzeba go kręcić wysoko ale wtedy juz nie jest tak wesoło i spali tyle co 1.8 a
może cos więcej
Bierz to czego oczekujesz od auta !!
Jeśli nie chcesz 1.6 bo zależy ci na mocy to 1.8 ale 150 konny albo 2,3 V5