[ALL] Wykresy z hamowni

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: vwir »

krzysiek1606 pisze:map 2.5 na razie


To na jakim to chodzi doładowaniu?

vklr to bardzo fajna zabawka. Ciekawe, jak będzie wstawała.
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Lokalizacja: Nasielsk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: strus90 »

vwir pisze:
krzysiek1606 pisze:map 2.5 na razie


To na jakim to chodzi doładowaniu?

vklr to bardzo fajna zabawka. Ciekawe, jak będzie wstawała.


Jak dobrze kojarze to map 2.5 byl na turbo z ARL i tyczy sie pierwszego wykresu, teraz jest chyba 3barowy bo gtb dmucha ponad 1,6bar.
k
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: nasielsk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: krzysiek1606 »

z trackcja na 15 zimowych jest slabo
map jest 4barowy na przyszlosc bo niedlugo bedzie gtb2060 vkl a pozniej moze 22
na dzis jest dmuchane 1.7 bara
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
B
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Lokalizacja: Warszawa

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Bartosz_n »

krzysiek1606,
Oczywiście to nie moja sprawa ale czy nie lepiej odrazu załadować 22 . ?
Wtedy już tylko wyobraźnia będzie Cię ograniczać heheh ;-)
k
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: nasielsk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: krzysiek1606 »

pewnie bylo by i lepiej
ale ja sam przerabiam i montuje gtb i chce zobaczyc jak sie srawdzi gtb 2060 vklr a nastepnie 22 :-D oczywiscie 2260vklr
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Bartek26 »

fajnie że ktoś modzi jeszcze tolki :) niby zwykły sedan który nigdy nie miał jakiś sportowych aspiracji , a można spotkać konkretnie porobione projekty .


Probsy !
Skill.... You can't buy it ....
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: vwir »

No i wykres ładnie poprowadzony. Ciekaw jestem, jak wyjdzie z vklr. A czemu zmiana silnika na asv/avf? Co to da?
k
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: nasielsk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: krzysiek1606 »

[quote="vwir. Ciekaw jestem, jak wyjdzie z vklr. A czemu zmiana silnika na asv/avf? Co to da?

[/quote]

ja tez jestem, ciekaw jakie mozliwosci ma vklr silnik mam taki zostal z poprzedniego projektu asv/avf ma dol duzo wytrzymalszy
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Lokalizacja: Nasielsk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: strus90 »

Bartosz_n pisze:krzysiek1606,
Oczywiście to nie moja sprawa ale czy nie lepiej odrazu załadować 22 . ?
Wtedy już tylko wyobraźnia będzie Cię ograniczać heheh ;-)


Krzysiek lubi testowac, w rok ma wiecej setapow niz niektorzy przez cale zycie ;-)

Dodam tylko ze na GTB2060VLR wyszlo 250km i cos kolo 480nm na seryjnym wydechu, z powiekszonym jedynie DP :)
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Lokalizacja: Nasielsk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: strus90 »

Obrazek

Toledo 1.9TDI ASV:
- silnik agp/avf ( z walkiem sdi)
- gtb2060vklr
- wtryski 0.310
- pompa 11 modzona
- ic iveco
- 4bar map
- sprzeglo jednomas + docisk vr6 + tarcza kevlar
- pompka w baku

Obrazek

Toledo 1.9TDI ASV:
- gt2056vk
- wtryski 0.216
- pompa 11ka krzyskowa
- wałek sdi
- ic megane
- 4bar map
- sprzeglo jednomas + docisk vr6 + tarcza kevlar
- pompka w baku

nie stety silnik w kiepskim stanie wiec potencjal nie wykorzystany w 100% i slaby dol.
Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
Seat Toledo II 1.9TDI 200KM & 400NM -> VW Pasat B6 1.9TDI ~175KM & 350NM
ODPOWIEDZ