Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
vwir
Zasłużony
Posty: 2838 Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna
Post
autor: vwir » 11 sty 2015, 08:32
krzysiek1606 pisze: map 2.5 na razie
To na jakim to chodzi doładowaniu?
vklr to bardzo fajna zabawka. Ciekawe, jak będzie wstawała.
strus90
Forumowicz
Posty: 69 Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Lokalizacja: Nasielsk
Post
autor: strus90 » 11 sty 2015, 10:45
vwir pisze: krzysiek1606 pisze: map 2.5 na razie
To na jakim to chodzi doładowaniu?
vklr to bardzo fajna zabawka. Ciekawe, jak będzie wstawała.
Jak dobrze kojarze to map 2.5 byl na turbo z ARL i tyczy sie pierwszego wykresu, teraz jest chyba 3barowy bo gtb dmucha ponad 1,6bar.
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34 Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: nasielsk
Post
autor: krzysiek1606 » 11 sty 2015, 11:53
z trackcja na 15 zimowych jest slabo
map jest 4barowy na przyszlosc bo niedlugo bedzie gtb2060 vkl a pozniej moze 22
na dzis jest dmuchane 1.7 bara
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728 Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Bartosz_n » 11 sty 2015, 14:25
krzysiek1606 ,
Oczywiście to nie moja sprawa ale czy nie lepiej odrazu załadować 22 . ?
Wtedy już tylko wyobraźnia będzie Cię ograniczać heheh
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34 Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: nasielsk
Post
autor: krzysiek1606 » 11 sty 2015, 14:30
pewnie bylo by i lepiej
ale ja sam przerabiam i montuje gtb i chce zobaczyc jak sie srawdzi gtb 2060 vklr a nastepnie 22
oczywiscie 2260vklr
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733 Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary
Post
autor: Bartek26 » 11 sty 2015, 17:40
fajnie że ktoś modzi jeszcze tolki
niby zwykły sedan który nigdy nie miał jakiś sportowych aspiracji , a można spotkać konkretnie porobione projekty .
Probsy !
Skill.... You can't buy it ....
vwir
Zasłużony
Posty: 2838 Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna
Post
autor: vwir » 11 sty 2015, 20:33
No i wykres ładnie poprowadzony. Ciekaw jestem, jak wyjdzie z vklr. A czemu zmiana silnika na asv/avf? Co to da?
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34 Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: nasielsk
Post
autor: krzysiek1606 » 12 sty 2015, 09:29
[quote="vwir. Ciekaw jestem, jak wyjdzie z vklr. A czemu zmiana silnika na asv/avf? Co to da?
[/quote]
ja tez jestem, ciekaw jakie mozliwosci ma vklr silnik mam taki zostal z poprzedniego projektu asv/avf ma dol duzo wytrzymalszy
strus90
Forumowicz
Posty: 69 Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Lokalizacja: Nasielsk
Post
autor: strus90 » 12 sty 2015, 12:01
Bartosz_n pisze: krzysiek1606 ,
Oczywiście to nie moja sprawa ale czy nie lepiej odrazu załadować 22 . ?
Wtedy już tylko wyobraźnia będzie Cię ograniczać heheh
Krzysiek lubi testowac, w rok ma wiecej setapow niz niektorzy przez cale zycie
Dodam tylko ze na GTB2060VLR wyszlo 250km i cos kolo 480nm na seryjnym wydechu, z powiekszonym jedynie DP
strus90
Forumowicz
Posty: 69 Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Lokalizacja: Nasielsk
Post
autor: strus90 » 09 sie 2015, 22:54
Toledo 1.9TDI ASV:
- silnik agp/avf ( z walkiem sdi)
- gtb2060vklr
- wtryski 0.310
- pompa 11 modzona
- ic iveco
- 4bar map
- sprzeglo jednomas + docisk vr6 + tarcza kevlar
- pompka w baku
Toledo 1.9TDI ASV:
- gt2056vk
- wtryski 0.216
- pompa 11ka krzyskowa
- wałek sdi
- ic megane
- 4bar map
- sprzeglo jednomas + docisk vr6 + tarcza kevlar
- pompka w baku
nie stety silnik w kiepskim stanie wiec potencjal nie wykorzystany w 100% i slaby dol.
Daewoo Lanos 2.0T
250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6
205KM & 245NM Opel Vectra GTS 3.2v6
211KM & 300NM
Seat Toledo II 1.9TDI
200KM & 400NM VW Pasat B6 1.9TDI
~175KM & 350NM