Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: ozio21 »

W Instruments jest 0 błędów, ale wydaje mi się, że pojawiło się to bezpośrednio po wymianie akumulatora.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

Zrób test licznika i zobacz czy nadal będzie zero błędów.

P.S. w której grupie Ci ten błąd wywaliło ?
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: ozio21 »

Błąd był w grupie 01, skasowałem go i zrobiłem test zegarów i nie ma żadnych błędów.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

ozio21, ale rozumiem, że już ten błąd po kasacji nie powrócił ?

Jak nie to gites i po temacie, a czego on tam dokładnie dotyczy to nie wiem. Z tego co wyczytałem na necie to może się zapisać nawet po odłączeniu akumulatora, więc nie ma się czym martwić :P
Awatar użytkownika
misiekbig
Forumowicz
Posty: 365
Rejestracja: 03 kwie 2012, 22:05
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Grójec

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: misiekbig »

Witam wczoraj sprawdziłem sobie autko i taki błąd znalałem

00604 potentiometr positioning motor for air flow flap G-113
30-10 open or short to B+ intermitten
Czy macie pomysł co sie może dziać?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

misiekbig, błąd ten o ile dobrze kojarzę tyczy się problemu z ustawianiem klap od nawiewu. Albo masz coś z silniczkiem sterującym nie tak albo z potencjometrem. Kwestia rozebrania i sprawdzenia od strony schowka...
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

Błąd 18062 i gasnący silnik.

Post autor: Szczepan »

Witam.
Podłączyłem dzisiaj komputer do auta i wyskoczył mi błąd 18062 mało tego wszedłem w Basic Settings i po przełączeniu na 003 i 004 auto zaczyna się jak by dławić i gaśnie a na desce zaczyna migać kontrolka od świec żarowych.
Co się dzieje z silnikiem?
Dodam że dzisiaj rano coś za bardzo nie miał ochoty odpalić przy -6 stopni czyżby świece do wymiany?
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: kornat »

Kontrolka świec informuje o wejściu w Basic Settings. Ten błąd oznacza "Moduł panela sterującego-złe funkcjonowanie (temp. silnika i poziom oleju)".
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Szczepan pisze:Podłączyłem dzisiaj komputer do auta i wyskoczył mi błąd 18062


Jeżeli z rozszerzeniem 35 10 to był problem w zegarach, np. zapaliła się kontrolka oleju, odłączyłeś aku itp.

Szczepan pisze:wszedłem w Basic Settings i po przełączeniu na 003 i 004 auto zaczyna się jak by dławić i gaśnie a na desce zaczyna migać kontrolka od świec żarowych.


Faktycznie, zapomnieli napisać, że to normalne zachowanie przy BS :mrgreen:

Szczepan pisze:Dodam że dzisiaj rano coś za bardzo nie miał ochoty odpalić przy -6 stopni czyżby świece do wymiany?


Akumulator, świece, rozrusznik, kąt wtrysku i wiele innych przyczyn...

Co się dzieje z silnikiem?


Nic ;)
Michal
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Szczepan »

W tamtym roku wymieniłem czujnik temperatury i znów by padł? jak miałem walnięty czujnik to skakały obroty a teraz nic takiego sie nie dzieje. A czemu po włączeniu 003 i 004 to auto gasnie nigdy wcześniej tak nie było?

[ Dodano: 2012-12-06, 14:06 ]
szymekgd, Właśnie podłączyłem komputer żeby zobaczyć jakie jest ładowanie bo stawiałem że to albo słabo ładuje albo akumulator się kończy rozrusznik też coś charczy ale odpalał normalnie przed mrozem :(
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
ODPOWIEDZ