Witam. Panowie dziś chciałem podnieść zawieszenie w swoim toledo z przodu , zakupiłem odpowiednie tuleje aby poszło do góry ale...
Podczas odkręcania górnego mocowania amortyzatora rozszczepał się gwint , tragedia ani zablokować teraz nie ma jak aby odkręcić śrubę która została w kielichu ( pierwszą z góry udało się odkręcić ) . Jest jakaś mozliwość aby zablokować amortyzator aby nie obracał się podczas odkręcania tej ostatniej śruby ? A czy ta jedna śruba nie wyjdzie razem z całym amorkiem jak wyjmę go ze zwrotnicy ?
Medzus pisze: gwint , tragedia ani zablokować teraz nie ma jak aby odkręcić śrubę która została w kielichu ( pierwszą z góry udało się odkręcić ) . Jest jakaś mozliwość aby zablokować amortyzator aby nie obracał się podczas odkręcania tej ostatniej śruby ?
Musisz mieć klucz rurowy i klucz rurowy zakładasz na nakrętkę a w środek klucza rurowego wkładasz chyba torxa (nie pamiętam co tam było)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Tak rozszczepał się w tym miejscu w którym wkłada się torxa , tak mocno jest zakręcone ze podczas odkręcania obrócił się torks i rozpękła sie scianka gwintu na odcinku tej dziurki z wgłębieniem na torxa i teraz ani w jedną ani w drugą ...
hmm... dobrym pneumatem to ja wiem ale cały ambaras w tym ze robię to sam i nie mam jeszcze na wyposażeniu garażu takiego sprzętu . Tyle mnie ratuje ze oba do wymiany to może coś jutro wymodzę aby to odkręcić
Podjedz do najbliższego mechanika/wulkanizatora żeby Ci odkręcił i ponownie dokręcił ale nie na siłę i kluczem. Powoli dojedziesz do domu i tam zrobisz resztę