[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
a
aroo26

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: aroo26 »

ok prosze moderatora o podpiecie mnie pod jakis istiejacy temat badz usuniecie tego jesli robie niepotrzbne zamieszanie. sam bym usunal ale nie widze nigdzie takiej opcji...
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Szymek08 »

tak napisałem... Ale sprawdź świece czy wszystkie grzeją - bo jak nie to masz prawdopodobną przyczynę a jak nie świece to kąt wtrysku trzeba sprawdzić i ewentualnie wyregulować. Powodzenia
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: dominik »

miałem podony problem i się okazało że aku siadało... po wymianie było ok
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Kitaj »

Zaworek zwrotny w pompie może nie "trzymać" i po dłuzszym postoju musisz troche po kręcić żeby paliwa sobie podpompował...
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

A ja zaproponuje sprawdzenie czujnika temp.plynu ;) Przed przedmiotowym odpaleniem zdejmij wtyczke elektr. z czujnika i zakrec silnikiem.
a
aroo26

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: aroo26 »

Kitaj pisze:Zaworek zwrotny w pompie może nie "trzymać" i po dłuzszym postoju musisz troche po kręcić żeby paliwa sobie podpompował...

jesli zaworek moze nie "trzymać" to w przezroczystym przewodzie którym idzie paliwo do filtra (lub z niego wychodzi???) moga pojawic sie pęcherzyki powietrza dobrze kombinuje :-P ? Po wymianie filtra paliwa zauwazylem ze byl 1 mały ale to olałem :-> po uruchumienu silnika babli nie bylo
S
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: Szymek08 »

ten bąbelek to norma u mnie jest i jest wszystko jest ok. ostatnio Tolek stał 2 dni bez odpalania i po przekręceniu kluczyka odpalił od strzała. Po prosu u jednego bąbelki są u drugiego nie ma to nie problem bo pompy w naszych Tolkach same się odpowietrzają. jak w przewodzie wcale nie ma paliwa to wtedy może się cofać. ale wtedy po odpaleniu raczej by nie dymił na biało bo świadczy raczej że w cylindrach jest dużo paliwa.
a
aroo26

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: aroo26 »

dzieki za pomoc, w takim razie najpierw biore sie za aku, swiece i czujnik temp. Jesli to nie to, bedziemy kombinowac dalej :mrgreen:
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: dominik »

podepnij miernik napięcia do aku i zapal auto... nie chce cię wpraowadzić w błąd ale jak będzie napięcie poniżej 11 to już aku pada....
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

dominik, jak by bylo tak jak piszesz to by koledze za kazdym razem tak odpalal, a pisze wyraznie, ze tak sie dzieje przy pierwszym rozruchu po dluzszym postoju, akku nie podladuje sie w tak krotkim czasie...
ODPOWIEDZ