Wiekszosc logow jest nieprzemyslana i nic nie diagnozuje, po co 002, 005 i 008??
Log 003 do poprawki, logujesz ok 50s ( z tego co pamietam) i dodatkowo w BS, w 011 nie widac pracy geometrii (wg.mnie to bez sensu log) n75=const=19,9% wiec zapewne zle zrobiony poniewaz ecu zawsze bedzie sterowac zaworkiem, 007 zrobiony na rozgrzanym silniku, brakuje na zimnym i instrumentow, w 001 dawka paliwa nizsza od fabrycznej (3.2), 010 tez bez sensu, ale widac, ze map sensor sprawny, w 004 wartosci ok, brakuje b.waznego logu 000BS.
szymekgd, mi też się logi spodobały, ale ten cholerny świst jest nadal... Przyjechać ma do Łukasza fachowiec od turbin i na miejscu obadać dlaczego tak świszczy W sumie jak redukuje się bieg to odgłos turbiny się pojawia taki jak w NFS w autach z kompresorem
szymekgd pisze:Log 003 z 011 i 008 z 010, ale tak jak napisalem, szukaj nieszczelnosci.
Dzisiaj przestawilem kat wtrysku i jest 57-60 Dzwiek jest w ogole inny i ciszej w srodku Co do sprawdzania samochodu to powiem tak - kolega ma fast boxa i sprawdzal cos na podobe hamowni na wykresie i pokazalo ze do 2300 rpm idzie bardzo dobrze a od 2300rpm jest wysoki spadek mocy i nie wie czym jest to spowodowane. Jutro bedzie zamowiona przeplywka nowa bosha na podmianke i wtedy zobaczymy czy to rzeczywiscie to. Dodam ze caly dolot zostal sprawdzony i nie wykryto nieszczelnosci
no to dobrze że sterowanie się poprawiło jeżeli spec w tym tygodniu nie zajedzie to wyciągam znowu turbo ale już wtedy nie ma przeproś zaglądam do środka