a gumę uszczelniającą ściągłeś?Jeżeli tak to zmierz go suwmiarką jak się różni to paragon i stary na wzór i wio do sklepucash pisze:Co w tej sytuacji zrobić?
a gumę uszczelniającą ściągłeś?Jeżeli tak to zmierz go suwmiarką jak się różni to paragon i stary na wzór i wio do sklepucash pisze:Co w tej sytuacji zrobić?
migacz1981 pisze:a gumę uszczelniającą ściągłeś?Jeżeli tak to zmierz go suwmiarką jak się różni to paragon i stary na wzór i wio do sklepucash pisze:Co w tej sytuacji zrobić?
migacz1981 pisze:Widzisz w 1L nie ma żadnych bolców w króćcu także nie wiem o czym piszesz a może to go odwrotnie wkładasz?Ma iść dłuższą częścią do pompy wody
migacz1981 pisze:Nie no ja mam proste kolanko a w ten króciec ma Ci wejść ta krótsza część a dłuższa ze sprężyną do góry i jeszce jedni jeżeli na zdjęciu jest ten nowy termostat to Ci go nie przyjmą,bo jest oszkodzony
cash pisze:A dlaczego uszkodzony?
szymekgd pisze:cash pisze:A dlaczego uszkodzony?
Czesc wchodzaca w "kolanko" jest pokrzywiona, a przynajmniej tak wyglada na zdjeciu.
W 1L wkladasz i siedzi, a tu trzeba go chyba przekrecic w tym kolanku o 90st., termostaty wygladaja tak samo?
cash pisze:Wymieniłem termostat i to raczej nie ma mowy o pomyłce, bo źle chyba nie da się go założyć
cash pisze:i silnik złapał 90stopni a dolny wąż zimny,
górny gorący
szymekgd pisze:W jakims tolku lub leonie termostat sie przekreca przy wkladaniu.
szymekgd pisze:Termostat moze sie zawieszac, jezdzij i obserwuj.