Rozebrałem dzisiaj pilota, i ze środka wyleciała mi jakaś część. Czy ma ona jakiś wpływ na działanie pilota i brak możliwości jego zaprogramowania? ewentualnie czy moglby ktos rozebrac swojego pilota i pokazac gdzie sie u niego ta czesc znajduje?:
Rozebrałem swojego pilota i nie mam takiej części to mi wygląda na jakiś potencjometr ale nie mam pojęcia co to jest i gdzie to ma być przegrzebałem cały pilot i czegoś takiego nie mam
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Więc jest tak mój kolega się mylił on miał do czynienia z wersją gdzie siłownik jest zintegrowany z zamkiem i tam kiedy jakaś sprężynka się zepsuje to właśnie zamki bedą sie zamykać i zaraz otwierać a u mnie siłownik jest osobno i steruje rygielkiem. Kluczykiem całe auto moge zamknąć tylko od strony pasażera i tam jest wszystko w porządku przynajmniej tak wygląda natomiast znajomy który zakłada alarmy powiedział mi że problem jest w sterowniu przekazników między alarmem i centralnym chodzi o dwa kable szary i brązowy wychodzące z alarmu (rozmawiałem z nim telefonicznie i nigdy nie widział auta na oczy nie mówiąc o grzebaniu w nim),po nitce do kłębka imam takie kabelki idą gdzieś ale gdzie to nie wiem tyle tego tam ale udało mi się sciągnąć skrzynkę z bezpiecznikami i przekaznikami i doszłem dotych przekażników w liczbie 2 szt. i tam po sprawdzeniu probówką wyszło na to że prąd jaki wychodzi na te dwa przewody jakiś słaby jest i próbuwka ledwie się zarzy a na wejściu w przekażniki świeci mocno przekażniki tykają przy uruchomieni centralnego ale niepokoi mnie toen słaby prąd czy to może być przyczyna próbowałem zamieniać miejscami przewody ale to też nie pomogło.Dodam jeszcze że pompke centralnego już wymieniłem bo poprzednią zepsułem jak szukałem przyczyny
pushq pisze:Rozebrałem dzisiaj pilota, i ze środka wyleciała mi jakaś część. Czy ma ona jakiś wpływ na działanie pilota i brak możliwości jego zaprogramowania? ewentualnie czy moglby ktos rozebrac swojego pilota i pokazac gdzie sie u niego ta czesc znajduje?:
To jest trymer i służy do ustawienia odpowiedniej częstotliwości a powinien znajdować się w miejscu zaznaczonym na zdjęciu:) Pozdrawiam
migacz1981 sprawdź w drzwiach pasażera zamek, jeśli on jest master i źle pracuje (za głęboko albo za płytko schodzi) to będą takie cuda, a ustają bo ręcznie mu wymuszasz pozycję...
Chodzi ci o władkę w klamce bo jak pisałem wyżej to zamek nie jest zintegrowany z siłownikiem a siłownik jest uruchamiany rygielkiem lub poprzez przekręcenie klucza w zamku w klamce i jeszcze jedno kiedy odłącze pompke i zamykam każde dzrwi z osobna to dzrwi od pasażera nie zamykaja się z kluczyka mimo że rygielek schodzi na dół dziwne
No i to właśnie pasażera psują wszystko bo tam jest zamek master i jak się źle zamkną to już nie łapie prawidłowo sygnału zamykania i otwiera pozostałe drzwi.
Olinek2 niestety ale to nie to a pomysły mi się już skończyły może ktoś miał podobny problem niekoniecznie w toledo taki sam układ był w paskach golfach
pushq pisze:Rozebrałem dzisiaj pilota, i ze środka wyleciała mi jakaś część. Czy ma ona jakiś wpływ na działanie pilota i brak możliwości jego zaprogramowania? ewentualnie czy moglby ktos rozebrac swojego pilota i pokazac gdzie sie u niego ta czesc znajduje?:
To jest trymer i służy do ustawienia odpowiedniej częstotliwości a powinien znajdować się w miejscu zaznaczonym na zdjęciu:) Pozdrawiam