[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Wszystko o elektryce w aucie
ODPOWIEDZ
s
siwy_a1
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 25 lis 2009, 01:25

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: siwy_a1 »

migacz1981 stawiam na uszkodzony siłownik w drzwiach kierowcy.
siwy_a1
Awatar użytkownika
pushq
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 13 wrz 2010, 18:16

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: pushq »

Rozebrałem dzisiaj pilota, i ze środka wyleciała mi jakaś część. Czy ma ona jakiś wpływ na działanie pilota i brak możliwości jego zaprogramowania? ewentualnie czy moglby ktos rozebrac swojego pilota i pokazac gdzie sie u niego ta czesc znajduje?:

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: Roxon40 »

Rozebrałem swojego pilota i nie mam takiej części to mi wygląda na jakiś potencjometr ale nie mam pojęcia co to jest i gdzie to ma być przegrzebałem cały pilot i czegoś takiego nie mam
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939
Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: migacz1981 »

Więc jest tak mój kolega się mylił on miał do czynienia z wersją gdzie siłownik jest zintegrowany z zamkiem i tam kiedy jakaś sprężynka się zepsuje to właśnie zamki bedą sie zamykać i zaraz otwierać a u mnie siłownik jest osobno i steruje rygielkiem. Kluczykiem całe auto moge zamknąć tylko od strony pasażera i tam jest wszystko w porządku przynajmniej tak wygląda natomiast znajomy który zakłada alarmy powiedział mi że problem jest w sterowniu przekazników między alarmem i centralnym chodzi o dwa kable szary i brązowy wychodzące z alarmu (rozmawiałem z nim telefonicznie i nigdy nie widział auta na oczy nie mówiąc o grzebaniu w nim),po nitce do kłębka imam takie kabelki idą gdzieś ale gdzie to nie wiem tyle tego tam ale udało mi się sciągnąć skrzynkę z bezpiecznikami i przekaznikami i doszłem dotych przekażników w liczbie 2 szt. i tam po sprawdzeniu probówką wyszło na to że prąd jaki wychodzi na te dwa przewody jakiś słaby jest i próbuwka ledwie się zarzy a na wejściu w przekażniki świeci mocno przekażniki tykają przy uruchomieni centralnego ale niepokoi mnie toen słaby prąd czy to może być przyczyna próbowałem zamieniać miejscami przewody ale to też nie pomogło.Dodam jeszcze że pompke centralnego już wymieniłem bo poprzednią zepsułem jak szukałem przyczyny
k
kri591
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 16 sie 2011, 21:36

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: kri591 »

pushq pisze:Rozebrałem dzisiaj pilota, i ze środka wyleciała mi jakaś część. Czy ma ona jakiś wpływ na działanie pilota i brak możliwości jego zaprogramowania? ewentualnie czy moglby ktos rozebrac swojego pilota i pokazac gdzie sie u niego ta czesc znajduje?:


To jest trymer i służy do ustawienia odpowiedniej częstotliwości a powinien znajdować się w miejscu zaznaczonym na zdjęciu:) Pozdrawiam

Obrazek
o
olinek2
Forumowicz
Posty: 278
Rejestracja: 08 lut 2011, 17:59

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: olinek2 »

migacz1981 sprawdź w drzwiach pasażera zamek, jeśli on jest master i źle pracuje (za głęboko albo za płytko schodzi) to będą takie cuda, a ustają bo ręcznie mu wymuszasz pozycję...
Awatar użytkownika
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939
Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: migacz1981 »

Chodzi ci o władkę w klamce bo jak pisałem wyżej to zamek nie jest zintegrowany z siłownikiem a siłownik jest uruchamiany rygielkiem lub poprzez przekręcenie klucza w zamku w klamce i jeszcze jedno kiedy odłącze pompke i zamykam każde dzrwi z osobna to dzrwi od pasażera nie zamykaja się z kluczyka mimo że rygielek schodzi na dół dziwne
o
olinek2
Forumowicz
Posty: 278
Rejestracja: 08 lut 2011, 17:59

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: olinek2 »

No i to właśnie pasażera psują wszystko :) bo tam jest zamek master i jak się źle zamkną to już nie łapie prawidłowo sygnału zamykania i otwiera pozostałe drzwi.
Awatar użytkownika
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939
Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: migacz1981 »

Olinek2 niestety ale to nie to a pomysły mi się już skończyły może ktoś miał podobny problem niekoniecznie w toledo taki sam układ był w paskach golfach
Awatar użytkownika
pushq
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 13 wrz 2010, 18:16

[1M] Centralny zamek - problem z działaniem

Post autor: pushq »

kri591 pisze:
pushq pisze:Rozebrałem dzisiaj pilota, i ze środka wyleciała mi jakaś część. Czy ma ona jakiś wpływ na działanie pilota i brak możliwości jego zaprogramowania? ewentualnie czy moglby ktos rozebrac swojego pilota i pokazac gdzie sie u niego ta czesc znajduje?:


To jest trymer i służy do ustawienia odpowiedniej częstotliwości a powinien znajdować się w miejscu zaznaczonym na zdjęciu:) Pozdrawiam

Obrazek


Dzieki wielkie,
ale tu sie pojawia pytanie. Czy po przylutowaniu tej czesci da sie normalnie zsynchronizowac pilota?
ODPOWIEDZ