Strona 22 z 27

Diesel kontra Benzynka

: 14 lis 2011, 20:05
autor: damian1231795
tony pisze:Koniec z tym marzeniem :p
chyba można zamknąć temat skoro wiemy, że benzyna jest najlepsza :lol:

święte słowa była jest i będzie najlepsza i nikt tego nie zmieni. Właściciele tdi przyjmijcie to do wiadomości i odpuście debaty na ten już dawno wyjaśniony temat :-D :-D :-D .

Diesel kontra Benzynka

: 14 lis 2011, 20:38
autor: Maestro_86
damian1231795 pisze:święte słowa była jest i będzie najlepsza i nikt tego nie zmieni. Właściciele tdi przyjmijcie to do wiadomości i odpuście debaty na ten już dawno wyjaśniony temat :-D :-D :-D


Na benzynce się fajnie jeździ... silnik cichutko pracuje, ale frajda zaczyna się własnie w aucie z turbiną, Turbo benzyna to inny świat i to jest to... bo benzyniak bez turbiny jakoś nie robi na mnie wrazenia.
Postawmy obok siebie dwa auta. Jeden z mocą 110 KM w benzynie a drugi w najsłynniejeszej chyba jednostce 110KM TDI. no sorki ale żeby było porównanie w osiagach i przyspieszeniu to obok benzyniaka trzeba by chyba postawić TDI 90KM zeby były szanse. Jednak NIUTON robi swoje :P Chyba nie poprą mnie tylko własciciele z silnikami na PB :mrgreen:

Diesel kontra Benzynka

: 14 lis 2011, 21:01
autor: Szymek08
Nie poprą. Ale nas właścicieli TDI mało to obchodzi ;-) My tak i tak wiemy swoje ;-) A tak i tak każdy wybiera co mu bardziej pasuje i na co ma fundusze...

Diesel kontra Benzynka

: 14 lis 2011, 21:08
autor: tony
Maestro_86 pisze:Postawmy obok siebie dwa auta. Jeden z mocą 110 KM w benzynie a drugi w najsłynniejeszej chyba jednostce 110KM TDI. no sorki ale żeby było porównanie w osiagach i przyspieszeniu to obok benzyniaka trzeba by chyba postawić TDI 90KM zeby były szanse.

wybacz ale ch*j nie porównanie :p
trzeba by postawić np ARL i 1,8T (150KM) i wtedy można porównywać - moc, pojemność, osprzęt zbliżony. Porównania wolnossącej benzyny z doładowanym dieslem nie mają sensu...

Diesel kontra Benzynka

: 15 lis 2011, 01:30
autor: Sony
tony pisze:wybacz ale ch*j nie porównanie :p
trzeba by postawić np ARL i 1,8T (150KM) i wtedy można porównywać - moc, pojemność, osprzęt zbliżony. Porównania wolnossącej benzyny z doładowanym dieslem nie mają sensu...
Dobrze prawisz :) Masz tu piwko na pocieszenie, że benzynka by wpierdy dostała :564: :D

Diesel kontra Benzynka

: 15 lis 2011, 15:56
autor: tony
Sony pisze:Masz tu piwko na pocieszenie, że benzynka by wpierdy dostała :564: :D

nigdy nie widziałem takiego startu wspólnego...

Diesel kontra Benzynka

: 15 lis 2011, 21:54
autor: Kitaj
co prawda nie są to seaty ale silniki mają zblizone moce oraz jest to 1.9 i 1.8 tak jak chciał tony :-)

Kierowca TT-ki troszkę zaspał ale później widać że auta idą w miare równo po czym na końcu TDI odchodzi :-) :-P
http://www.youtube.com/watch?v=sU04FJUvXgg&feature=related

[ Dodano: 2011-11-15, 22:09 ]
http://www.youtube.com/watch?v=_EbRpJqMdEI

No i kolejny znalazłem :) tyle ze 130 kucy w TDI i masz jaką robote robi a ile mniej pali :lol:

Diesel kontra Benzynka

: 15 lis 2011, 22:38
autor: DzieX
Na pierwszym filmiku nic nie widzę z tego co napisałeś, natomiast na drugim to jest właśnie tor Lublin... Ledwo się rozpędzisz a trzeba hamować. Poza tym 1.8T 150KM to syf :P

Diesel kontra Benzynka

: 16 lis 2011, 17:55
autor: loockas
Maestro_86 pisze: Jeden z mocą 110 KM w benzynie a drugi w najsłynniejeszej chyba jednostce 110KM TDI.


Jak można porównywać samochody o zupełnie innym momencie obrotowym?! To nie ma sensu :) Za odczucia na plecohamowni odpowiadają właśnie niuty.

Maestro_86 pisze: bo benzyniak bez turbiny jakoś nie robi na mnie wrazenia.


To posłuchaj jakiegokolwiek silnika z więcej niż 4 cylindrami. Najlepiej w układzie V :) I nie mam tu na myśli V(r)5 z Seata (chociaż brzmi ciekawie). Kolega stał przed dylematem co wybrać do Volvo XC90. 2.5,2.9T czy 4.4 V8... Wybór był oczywisty. V8 brzmi i jeździ niesamowicie. A 440Nm momentu robi takie wrażenie jak w silnikach doładowanych :)

Chociaż nie powiem świst turbiny i do tego ryk V'ki to znakomite połączenie :)

Diesel kontra Benzynka

: 16 lis 2011, 18:22
autor: Kitaj
loockas pisze:Kolega stał przed dylematem co wybrać do Volvo XC90. 2.5,2.9T czy 4.4 V8... Wybór był oczywisty. V8


Fajnych masz kolegów :mrgreen: