Witam,
Wymieniłem zaworek w filtrze oleju i pali od strzała. Zrobiłem ok 50 km, po czym auto osłabło, i nie chciało wejść powyżej 2,5 tys obr na 4 i 5 biegu - prawdopodobnie nadal szło dużo powietrza z paliwem. Dokupiłem dwa węże idące od filtra do pompy, ale narazie nie zakładałem ich tylko poprawiłem opaski na starych(te dwa które dokupiłem nie są przezroczyste i nie będzie widać czy idzie powietrze). Od tej pory wszystko śmiga elegancko.
Dziś rano wgraliśmy jeszcze raz mapy, i jest bajka
Cała zaistniała sytuacja była niezłym zbiegiem okoliczności - w chwili zmiany map wystąpiła całkiem inna usterka związana z zapowietrzeniem układu paliwowego.
Dzięki serdeczne wszystkim za pomoc i sugestie.
P.S. Jeśli ktoś z okolicy chciałby "grzebnąć" swoje autko w bardzo dobrej cenie - 500 PLN - (mówię o napisaniu mapy , a nie gotowcu), to zapraszam - przekieruję do kumpla. Polecam chłopaka, naprawdę jest dobry.