Z tym 'nasmaruj' to trzeba uważać. Generalnie smar ma tendencje do gęstnienia w niskich temperaturach. Więc bardzo możliwe, że ten zamek się zacina właśnie dlatego, że jest nasmarowany. Warto w takiej sytuacji go umyć dokładnie w benzynie (najlepiej ekstrakcyjnej) i zobaczyć, czy na sucho będzie działał. Jeśli tak to daj mu niewielką ilość smaru, najlepiej takiego, który nie gęstnieje w niskich temperaturach (ja używałem silikonowego w sprayu) i tyle.
Mam pytanko, jakieś 3 miesiące temu wymieniałem zamek w drzwiach kierowcy na nowy zamiennik z powodu czasem niedziałającego microswitcha. Po wymianie na początku wszystko działało, później mikroswitch raz działał, raz nie, potem w ogóle. Ostatnio kolejny problem - pilot nie otwiera drzwi kierowcy, ale zamyka. Otworzyć można tylko kluczykiem. Dzisiaj rozebrałem drzwi, ale wszystko wyglądało w porządku i złozyłem. Zauważyłem, że gdy docisnę pin w drzwiach od zamka, auto z pilota się otwiera. Po zamknięciu tak jakby ten pin nie chował się do końca. Gdzie szukać problemu? Bo zastanawiam się, czy coś źle jest złożone, czy coś nie łączy w elektryce, czy kupować oryginalny zamek?
W moim przypadku był winny zamiennik,działał dwa tygodnie,oryginalny zamek poszedł pod lupę,mikro styk przeczyszczony(jest rozbieralny)luty poprawione i działa wszystko od około roku.
Wysłane z mojego HUAWEI CUN-L21 przy użyciu Tapatalka
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
Witam. Powracam znowu z problemem zamka od kierowcy. Sytuacja wygląda tak, kupiłem drugi zamek. Czekam na warunki aby przeprowadzić wymianę lecz chyba nie będzie potrzebna. Tak mi się przynajmniej wydaje. Jak na zdjęciu, drzwi niedomknięte
gdy łapie za krawędź drzwi i ciągnę do siebie słyszę "cykniecie" mikrostyku, a co za tym idzie podsufitka zapala się. Jak odpuszczam drzwi lampki gasną. Co mogło się stać? Czy ten styk mógł się tak wyrobić, że przy normalnym chlastaniu drzwiami nie działa? Czy może luty trzeba poprawiać? Liczę na jakieś sugestie, bo wiem że bez rozebrania dużo się nie dowiem.
Wyjąć zamek sprawdzic zewnętrzny mikrostyk jak styka się z mechanimem. Jeśli słabo można na jego główkę dokleić jakiś cieniutki plastik. Ja użyłem końcówki z plastikowej opaski zaciskowej. Miałem taki sam problem a potem lampki całkiem przestały świecić. Teraz działa dalej bez rozbierania zamka i lutowania wnętrza.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
http://imgur.com/a/QHLSX
Czy ktoś kojarzy ten element? Znajduje się on w miejscu klamki (tej mniejszej części z wejściem na kluczyk) tyle, że od środka. W momencie gdy próbowałem zamontować klamkę uslyszałem jak coś wypadło i okazało się, że to własnie to dziadostwo. Za cholerę nie mogę dojść jak powinno to być prawidłowo zmontowane, a bez tego klamka się nie trzyma i można ją wyjąć mimo dokręcenia śruby. Ktoś wie jak to poskładać?
Zakłada się to od strony drzwi na klamkę. Ten element trzyma klamkę. Normalnie przy odkręcaniu śruby pod zaślepką nad zamkiem drzwi obraca się on w okół wkładki aż do umożliwienia jej wyjęcia. Skoro odpadł wkładka powinna wyjść. Zdemontujesz klamkę to włożysz na miejsce.