Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

szymekgd pisze:Nieczytelne te logi, popracuj nad wrzucaniem na stronke.
Zapewne logi nieskonwertowane są...

Przepływka jeśli od Mersedesa to z pewnością niewłaściwe wartości zapodaje i do wymiany.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony, jezeli db pamietam, to oryginalnie siedza u Was bosche, prawda?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

szymekgd, tak oryginalnie siedzą Boscha.
l
lenio
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2009, 14:34
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Kętrzyn

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lenio »

s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

lenio, widac,ze masz zaslepiony egr, silnik jest za zimny (ok.78st.) wiec logi do poprawy, brakuje stat BS 000 i sterowanie turbina lezy na maxa.
l
lenio
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2009, 14:34
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Kętrzyn

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lenio »

szymekgd, postaram się jutro je poprawić . Co masz na myśli ze turbo leży na maxa ?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

lenio, nie widac sterowania turbina, n75 w logu 011 powinien przestawiac sie naprzemian w min (99.6%) i max doladowanie (0%), a ma stala wartosc ok.24%, powtorz ten log bo to dosyc ciekawa sytuacja, zawor jest wysterowany przez ecu i wspomniane wyzej wartosci powinny sie znalezsc w logu, interesujaca nas wartoscia jest tylko odczyt z czujnika doladowania, co nie zmienia faktu, ze log stat 011 o niczym nam nie mowi i nie warto go robic ;)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Stat 000 robiles w BS? 007 niepotztrebny, chyba, ze robisz go na zimnym silniku, lub porownujesz temp. G62 z G2 w instruments, masz zaslepiony egr wiec stat 003 tez niepotrzebny, jezeli trzymales przy logach dynam 011 pedal w podlodze to zainteresuj sie turbina, czyli na poczatek n75, wezyki podcisnien, rozruszanie silownika (gruchy), w logach widac, ze nie trzyma cisnienia, a w http://vaglog.rtnet.pl/lenio1207_72929.html przeladowywuje, jak to zrobisz to log dynam. 003 z 011 (zawsze tak rob) zrob i zobaczymy czy przeplywka jest ok, bo teraz zaniza, ale moze byc to spowodowane za niskim cisn dolad.

ps dziwne te logi dynam 011, nie widac w nich trybu awaryjnego, a powinien sie wlaczyc, miales dlubane w sterowniku?
l
lenio
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2009, 14:34
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Kętrzyn

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lenio »

szymekgd, Stat 000 robiłem w BS. Coś tam nie tak ? Sztangę sprawdzałem na dotyk i w czasie gdy komputer nią sterował to chodzi góra dół ale tak jakby się w pewnym momencie się lekko przycinała(słaby dostęp tam żeby ją rozruszać). N75 rozebrać i wyczyścić czy jakoś go sprawdzić a wężyki wymienić ? Ps. pedał na maxa w podłodze był. A tak ogólnie to tragedii chyba nie ma ?

Auto mam 3 lata i nigdy tam nic nie grzebałem. Ogólnie jeżdzi dobrze turbo nie łapało nigdy zawiechy.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 15:01 przez lenio, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ