Koledzy u mnie też pojawia się problem z przeładowaniem turbo - rozpędzał się do 120km/h max i nie chciał iść. Próbowałem różnych metod m.in. odłączenie przepływki (pomogło ale nie na długo - być może jest do wymiany; N75 wymieniony, przewody sprawdzone), ale ostatnio zrobiłem coś takiego: odłączyłem wężyk z N75 z wyjścia VAC i o dziwo auto jeździ normalnie nie ma strachu przy wyprzedzaniu że zabraknie mocy. Przy zmianie biegów słychać tylko chwilowy syk coś w stylu blow off ale poza tym nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów. Ewentualnie przy gaszeniu auta jakby się lekko dławił (mi to nie przeszkadza, gorzej jakby się dławił przy zapalaniu ). Proszę o poradę czy można tak jeździć, czy ma to jakiś wpływ na pracę auta.
witam
nie wytrzymalem juz z tym błędem i rozebralem ten zawór EGR. i zastanowilo mnie to po co jest takazaslepka na tym zaworze. zaraz na bloku jest uszczelka i mi sie wydaje ze to nie powinnop tam byc bo wtedy ten zawor nie bedzie chodzil. co wy na to?? dodam jeszze ze to nie byla oryginalna uszczelka tylko jakas dorabiana aluminiowa przez kogos prosze o dorade czy to dobrze zrobilem ze wyzucilem ta uszczelke
dodaje linki ze zdjeciami jak to wyglada
http://wrzucacz.pl/file/1981289250547 http://wrzucacz.pl/file/8871289250608
Kolego ERG odpowiada za recylkulacje spalin. Nie jest to orginalna uszczelka. Zapewne kupiles Tolka i poprzedni własciociel postanowił zaślepic zawor ERG i w taki sposob go zaslepił. Pojedz do jakiejs hurtowni motoryzacyjnej albo do ASO i zakup mnormalna uszczelkę. Pozdrawiam
Szymek08 pisze:Kolego ERG odpowiada za recylkulacje spalin. Nie jest to orginalna uszczelka. Zapewne kupiles Tolka i poprzedni własciociel postanowił zaślepic zawor ERG i w taki sposob go zaslepił. Pojedz do jakiejs hurtowni motoryzacyjnej albo do ASO i zakup mnormalna uszczelkę. Pozdrawiam
tak kupilem juz go takiego ale mi chodzi czy to ma byc zaslepiona recylkulacja czy normalny przelot spalin??