Kitaj pisze:Hmm ja zawsze myślałem że ustalona wcześniej ilość wtryskiwanego paliwa jest stała i mimo większych wtryskiwaczy do cylindrów trafia ta sama ilość paliwa co na starych wtryskach i dopiero po zmianie programu ta ilość się zmieni. Dzięki za wyprowadzenie z błędu
A ja w dalszym ciagu tak mysle, bez zmiany softu pompa bedzie dawala ta sama ilosc paliwa do wtryskiwaczy, zmieni sie tylko kat rozpylania w cylindrach na efektywniejszy.
Witam.Mój tolek przeszedł modyfikacje softu na fabrycznym osprzęcie,teraz chcę założyć wtryski 216.Czy muszę robić kolejnego chipa,czy zakładam nowe wtryski i wszystko jest OK?
Ostatnio zmieniony 03 gru 2012, 17:24 przez marcinpe29, łącznie zmieniany 1 raz.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Konieczna nie jest ale jak chcesz żeby wtryski pracowały tak jak się należy to dobrze jest zrobić korektę. Scaliłem temat przejrzyj go może coś więcej się jeszcze dowiesz.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Kolo który robił mi czipa wyjechał za granice,a tuner pewno mnie skasuje kilka stówek.Wtryski kupiłem prawie nowe za marne pieniądze i dlatego chciałem je załorzyć.
Kąt musisz skontrolować bo może się zmienić o 5 może 10 jednostek. Sprawdź dawkę paliwa przed wymianą jak i po wymianie. Radzę zrobić korektę bo znając życie tuner dowalił trochę paliwa aby osiągnąć efekt przez co teraz dowalisz jeszcze trochę i może być dym. Jak będzie bardzo dymił to zmniejsz dawkę aby pobujać się do korekty.