Wszystko o silnikach wysokoprężnych
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 18 gru 2009, 22:18
sz.p.bartek pisze: Bezpiecznik to 15A na każdą świece.
A nie orientujesz się gdzie ten bezpiecznik siedzi ??
W katalogu foty znalazłem:
http://katalog.fota.pl/Katalog/%28S%285 ... ArtNr=3219
mój 108 193 i te co oglądałem różnią trochę nr. Mój ma 038 121 132C a te ze świecami mają 038 121 133
Ostatnio zmieniony 18 gru 2009, 22:25 przez
kornat , łącznie zmieniany 1 raz.
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268 Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:
Post
autor: sz.p.bartek » 18 gru 2009, 22:25
Widziałem w Golfie że był przykręcony do ściany grodziowej w okolicach zaworu N75.
BTW musze sprawdzić jaki mam alternator 90 czy 120A.
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 18 gru 2009, 22:27
Pewnie auta z klimą miały 120A a bez 90A, tak mi się wydaje.
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268 Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:
Post
autor: sz.p.bartek » 18 gru 2009, 22:28
A dlaczego do klimy potrzebny jest mocniejszy alternator?
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
koti
Zasłużony
Posty: 1394 Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec
Post
autor: koti » 18 gru 2009, 22:30
sz.p.bartek , Jaki masz alternator masz też zapisane w kodach wyposażenia.
Znalazłem w schematach jak te świece są podłączone
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 18 gru 2009, 22:34
sz.p.bartek pisze: A dlaczego do klimy potrzebny jest mocniejszy alternator?
Klima jest dużym obciążeniem więc potrzebuje więcej mocy.
Ja po sprawdzeniu mam 90A (8GD) ;/ i mam klimę.
EDIT
Panowie trzymajmy się tematu.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2009, 22:35 przez
kornat , łącznie zmieniany 1 raz.
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268 Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:
Post
autor: sz.p.bartek » 18 gru 2009, 22:36
kornat pisze: Klima jest dużym obciążeniem więc potrzebuje więcej mocy.
Ale klima jest napedzana od wału korbowego (koła pasowego).
Ja po sprawdzeniu mam 90A.
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 21 gru 2009, 10:54
sz.p.bartek , obadałem tam i mój króciec ma jajowaty otwór wchodzący do bloku. i ten wąż chyba się nie naciągnie.
Ostatnio zmieniony 21 gru 2009, 11:04 przez
kornat , łącznie zmieniany 1 raz.
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 21 gru 2009, 11:04
Którą wersję króćca posiadasz z tych co podałem w linku do katalogu foty ?? podaj nr
http://allegro.pl/item833251264_podgrze ... 150km.html
Takie coś podobno pasuje tylko że ten wąż co na pierwszym zdjęciu jest na wprost aparatu u mnie jest nad czujnikiem temp. a takiej wersji podgrzewacza nie ma tylko na dół i jak w linku.
Nr części 038 121 133A