na 100% jest 255 -prosze mi pomoc z tymi srubami ktore nalezy odkrecic zeby ta pompa krecic bo napewno jest spieprzone ustawienie i trzeba zmniejszyc kat a nie wiem dokladnie gdzie luzowac sruby
Prosze mi napisac czy tak wogole mozna jezdzic z tak ustawiona pompa czy moze sie cos stac? autonormalnie odpala i jezdzi.?
Log 000 BS, auto nie kopci itp.? Wyglada na to, ze masz pompe przestawiona o 1 zabek na rozrzadzie i raczej nie wyregulujesz tego sama pompa, skoro jezdzisz to znaczy, ze da sie, moze byc problem z moca,spalaniem i oczywiscie dzwiekiem silnika Przy tym kacie moze tez nie wyrabiac zawor n108-regulacji kata dynamicznego, zrob log stat 004BS i dynam. 004.
Sony, masz racje Spojrzalem tylko na wartosc kata, zakladajac, ze log jest poprawny, pomimo to wartosc kata poczatku wtrysku nie powinna tak wygladac, ale najpierw trzeba faktycznie zrobic porzadny log 000BS...
Gdzieś tam kiedyś czytałem, że zbyt wysoki kąt wtrysku ma negatywny wpływ na układ korbowo-tłokowy... Ale jak to u Nas wygląda to nie wiem Szukałem swego czasu informacji na necie będąc przed wymianą rozrządu czy warto przyśpieszyć kąt wtrysku i coś takiego mi się zapamiętało. Natomiast jeśli kilka stopni mamy przyśpieszony kąt wtrysku, to auto powinno lepiej odpalać.