Płótno idzie kończy się wychodzi z niego kabel w oplocie i była ta izolacja i się rozchodzi na dwa jakby od jakiejś anteny
EDIT:
Dobra, wracając do tematu - co podaje tą masę której nie ma? Jakiś przekaźnik? To chyba też nie zbieg okoliczności że nie działa oświetlenie w bagażniku
Zamek w drzwiach z tego co pamiętam. Musiałbym sprawdzić w ELSA.
Fabryka nie izoluje taśmą gołych drutów. Taśma płócienna spina tylko pojedyncze kable w wiązkę. Oryginalnie są porobione mostki i są one w zaprasowanej izolacji.
Co do rzeźby to w***iają mnie tacy elektrycy co to im się nawet nie chce zaizolować.. Właśnie dlatego nigdy nie odstawię auta do elektryka.
Jeśli przewody od komfortu do lampki są ok (sprawdź przejście) to podejrzany jest komfort. W przypadku tylko jednych lub dwojga drzwi strzelałbym że jest to wina kabli w harmonijce, ale przy całym aucie to ciężko uwierzyć. Dobrze by było jeszcze podłączyć się VAGiem do komfortu i odczytać błędy. Czasem coś ciekawego mówi.