[1M] Demontaż błotnika

Tematy ogólno-techniczne
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków

[1M] Demontaż błotnika

Post autor: dominik »

z tego co patrze po zdjęciach jak wymieniałem lampy to raczej wzmocnienie to nie chodzi o pas przedni ;) ale nie wiem czy lampa nie będzie Ci gdzieś uwadzała.
Radziu teraz wiesz gdzie masz śruby więc możesz demontować po kolei i zobaczysz co i jak :)
Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 750
Rejestracja: 07 cze 2011, 13:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Gorzów / Szczecin

[1M] Demontaż błotnika

Post autor: Radziu »

większość mam odkręconą, zostało mi to coś od spodu i te dwie za ślizgiem. Te dwie za ślizgiem to dam radę, ale nie wiem co z tym po dspodem
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Demontaż błotnika

Post autor: Sony »

Pytanie czy to jest aby na pewno nit czy normalny wkręt. Nie masz tam wejścia pod torxa ? Powinna tam siedzieć blaszka rozprężna, w którą wkręt zapodajesz.
Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 750
Rejestracja: 07 cze 2011, 13:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Gorzów / Szczecin

[1M] Demontaż błotnika

Post autor: Radziu »

właśnie czytałem, że niby torx, ale nie. jako, że rano muszę mieć auto bo jadę w trasę, skręciłem to co rozkręciłem, pojechałem do blacharza i po 30 minutach miałem auto do odbioru z wymienionym błotnikiem, koszt usługi 40 zł.
ODPOWIEDZ