Tylko wavetrac ma już wstępne obciążenie przez sprzęgło płytkowe. Zastanawiam się, na ile takie sprzęgło jest bezobsługowe. To jest jednak auto do użytku codziennego, zrobiło u mnie już 100tys i pewnie zrobi kolejne.
vwir pisze:Biorąc pod uwagę nawet różnicę kół, to i tak masz ok. 10% dłuższą skrzynię (masz ASD, prawda?). Przy I biegu przy takich samych obrotach silnika Ty miałbyś 27.17km/h, ja 24.26. Na II biegu u Ciebie 46.22, u mnie 42.06.
tak mam ASD rzeczywiście są różnice ale jak na te piewsze 2 biegi to minimalne ...
sporo myślalem nad semi slickami , ale naczytałem się że jak jest mega sklejająca opona to reszta podzespolów napedu nieźle dostaje po du.ie ... no i auto już raczej nie na codzień z takimi oponami a rodzina ma mi się powiekszyć i niewiem czy Toledo tak gruntownie przeistaczać do zabawy
Dobrze widze ze kolega ma 170KM i szuka szpery? To chyba nieco przesada. Taka juz wada FWD ale za to wyprzedajac z wiekszych predkosci duzo lepiej sobie radzi. Takie 4x4 170KM jest nieco powolnawe jak wyprzedza sie na 4ce czy 5ce. A skoro auto do jazdy na codzien to chyba wazniejsze jak sie zbiiera przy wyprzedzaniu a nie spod swiatel.
kornat pisze:Ja ważyłem AHF'a. Na pusto 1290kg w tym ok. 10L paliwa.
Wazylismy ASV z polowa baku paliwa i bylo 1300kg wiec by sie zgadzalo. Takie same toledo z dolem z PD, wydechem 2,5", duzym turbo i FMIC, wieksze kola: 1340kg ale tez mialo nieco lepsze wyposazenie (grzane fotele, elektryczne lusterka).
strus90 pisze:mialo nieco lepsze wyposazenie (grzane fotele, elektryczne lusterka).
Lusterka w prądzie też mam. Mi do fulla brakuje skóry z grzanymi taboretami, ESP/TCS, sprysków lamp podgrzewacza płynu chłodzącego i chyba tyle.
Chodzilo mi o to ze wyposazenie bylo lepsze niz w tym drugim ASV brata. W sumie to tylko skladane elektrycznie lusterka (oba mialy elektryczne ustawianie), oraz grzane fotele.