"mocniejsze, ale nie znaczy to ze na seryjnym nie dasz rady ruszyc szybko ze swiatel"
Ok ale zacznie się ślizgać po jakimś czasie. Ja z moją jazdą i podejściem do jazdy (300 km na 45l) za długo bym nie pojeździł w ten sposób (to są wyniki z ostanich trzech paragonów od kontrolki do kontrolki) - tu chyba się zgodzisz...
Generalnie przy 150km/h wchodzą w gre opory powietrza, masa, tarcie - jakie kapcie itd. Różne pojazdy w grę wchodzą.
Jak mi ktoś pokaże, ze 1.8 20VT (225KM) od 100 do 220 km/h weźmie ARL 180KM (475Nm) to zmienie mój światopogląd na ten temat.
Generalnie sam bym na własne oczy chciał to zobaczyć
Może być youtube
"kiziak wydaje mi sie ze w niektorych momentach nie wiesz co piszesz"
Ok moze mnie czasem ponosi bo sobota jest i trzeźwo się nie myśli o tej godzinie i mam problemy z wyrażaniem moich myśli jasno. Ale kiedy ja dociągam jedynke do 6800 to wspomniane vectra jest za moim plecami i zapina dwójeczke
I tu przewaga się kończy
I rozwiązaniem tego może być ruszanie z 2ki ale na dłuższą metę z innymsprzęgłem - taki jest mój tok myślowy
I przeniesienie tego momentu na krótkim biegu aby napędzić auto też jest problemem. Bo nie ma co ukrywać, po krótko mówiąc chipie diesla jest jedynka nieprzystosowana do tego powera. I pociągnie wóz pustaków bez kół.
"ale nie słyszałem o tym samochodzie muszę poszukać w necie. Ale coś mi się nie chce wieżyc w te Nm. Ale to nie jest w zupełności silnik elektryczny? Połączenie z benzyna?"
Faktycznie przesadziłem z tym momentem obrotowym w nim. Znalazłem jeszcze raz ten art i faktycznie przesadziłem z tym momentem bo mówimy o 3800 Nm
To dwa razy tyle ponad to co napisałem wcześniej - bajki dzisiaj opowiadam.
Art jest tutaj:
http://moto.wp.pl/kat,48436,title,Rimac ... caid=1d5ec