Exotic pisze:szymekgd, w ASV się inaczej ustawia kąt wtrysku.
Ale idea pomiaru i teoria podobna jest
Exotic pisze:szymekgd, w ASV się inaczej ustawia kąt wtrysku.
mlody158 pisze:Z tego co widać masz wartości ok, tak patrzysz na biegu jałowym i rozgrzanym silniku. Z tego co wiem idealny kąt jest coś chyba koło 51 ale mieścisz się w normie. Widać tylko że nie zgadza Ci się masa powietrza ale z tego co pamiętam masz zaślepiony EGR lub przetrzymałeś na jałowym i komp zamknął truciciela- ogólnie niema się do czego za bardzo przyczepić.
szymekgd pisze:"U nas jeszcze grzeją świece żarowe do czasu aż silnik osiągnie ok 40 C"
Skad masz te dane? Tez to slyszalem, ale tykanie przekaznika swiec przeczy temu w rzeczywistosci.
I mam pytanko o podgrzewacz, chodzi o cos takiego: http://allegro.pl/podgrzewacz-wody-1-9- ... 83785.html ?? Jak wyglada modyfikacja instalacji elektr., ciagniesz tylko zasilanie przez przekaznik sterowany ukladem czasowym czy masz schemat orygnalnego?