A mam pytanie czy u Was w AHF słychać turbinę jak świszczy na postoju przy otwartych drzwiach przy obrotach od 1300 rpm? Wiem że w 150KM wersjach słychać bo jest większa ale jak w tych słabszych jest?
Mniej więcej jak tutaj w scence z otwartą maską.
http://www.youtube.com/watch?v=bCoiypJXJJk
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
kurde u mnie podobnie słychać co najgorsze wcześniej tego nie było (albo nie zwróciłem uwagi) tylko teraz po tych mrozach. Gdzie tej dziurki szukać i czy auto może być słabsze przez to Mógłby ktoś nagrać jak u niego słychać
przewody powinny być widoczne po prawej stronie przy przednim zderzku oczywiście od strony komory silnika tam jest taki plastik który przechodzi w gumowy wąż może to jest popękane, może gdzieś wjechałeś i pękło sprawdź trudno jest określić od strony forum gdzie Ci uchodzi to powietrze musisz sam to rozgryźć wsadzając drugą osobę do auta i każąc jej przygazować nasłuchyjąc tym samym gdzie owe powietrze ucieka.
ja tez miałem taki problem jak kupiłem auto miałem pęknięty ten łącznik plastikowej rurki z gumową. Po jego wymianie zaczęła się moja przygoda z turbiną Także moja rada jeździć z tym co jest jeśli turbo się nie wiesza.