najlepsze sa zimowe problemy z odpaleniem
Ja się nie spotkałem z problemem odpalania mojego diesla zimą, chyba tylko bardzo stare diesle miały z tym problemy, lub jeśli coś jest nie tak z autkiem
najlepsze sa zimowe problemy z odpaleniem
rysiekkk1 pisze:Ja się nie spotkałem z problemem odpalania mojego diesla zimą, chyba tylko bardzo stare diesle miały z tym problemy, lub jeśli coś jest nie tak z autkiem
rysiekkk1 pisze:najlepsze sa zimowe problemy z odpaleniem
Ja się nie spotkałem z problemem odpalania mojego diesla zimą, chyba tylko bardzo stare diesle miały z tym problemy, lub jeśli coś jest nie tak z autkiem
dude88pl pisze:ciekawe czy któryś z was wybrałby diesla z lat 90 bez turbo i innych badziewi....
To samo mogę napisać o moim 1L 1.9TD tylko tego kujawskiego nie próbowałem bo po biodieslu nadmiary miałem do wymiany i dałem sobie spokój z roślinnymi wynalazkami a tak w ogóle to i benzynką zdarzało mi się pomykać na wynalazkach typu rozcieńczalnik nitro + odrobine mixolu bo za suche było tak tak maluch poszedł mi na wszystkim nawet na ropie kiedy przez pomyłke nalałem 3 litry na pusty bak troche ciężko zapalił ale do stacji dojechałem tylko kopcił jakby mu turbo padło albo zapłon miał za wczesny . Także stary diesel jak i stara benzyna jeżdzi na wszystkim a nowa technologia musi mieć to co najlepsze ps.ten kujawski patrząc na cene to chyba jakaś verva albo inny Vpower dla ekologów bo ja bym lał najtańszy np. Tesco ValueKitaj pisze:Ja gdybym szukał czegoś do dojazdów do pracy to Nissan Sunny N14 2.0dLX.
Jak dla mnie to zabójcza maszyna, ma moc 75km co potwora z niego nie robi ale na 4 biegu mozna jechac 30km/h a można 110. Super wygodne zawieszenie, prawie jak w 125p.
Dodajac sobie do tego spalanie na poziomie 5l oraz to że pojedzie nawet na kujawskim i odpala po nocy na -28 stopniach bez problemu (sprawdzone) robi z niego fajny samochód.
. € mnie w firmie mamy kangoo z dpf i notorycznie się zapychało bo jeżdziła nim kobieta w powiedzmy bardzo subtelny sposób kombinowalismy co robić aż zostałem zaproszony na szkolenie z bezpiecznej i ekologicznej jazdy i tam pan instruktor wyjaśnił w czym rzecz wskrócie trzeba jeżdzić tak jakby sie miało zmienną geometrie w turbo czyli kręcić silnik wysoko ale tylko podczas rozpędzania jak już osiągniemy żądaną prędkość spuszczamy z tonu i po zastosowaniu się do powyższych rad już jest 2 miesiące spokójdude88pl pisze:obecnie większość diesli ma DPF i ciekawi mnie to czy następny wasz wóz też będzie na ropę z tymże filtrem (nie ukrywajmy bo większość moich znajomych kupuje diesle do jazy po mieście)
bartek pisze:przy obecnych cenach wahy to wszystko jedno - ON czy Pb , aby miało suszarkę.