mariusz88 pisze:Radziu, teraz to mnie rozwaliłeś, 100 konna cordoba zbierała się lepiej niż 150 konne 2,3..
nie wiem jak musiał być zajeżdżony... no i 1,8 20V nie wiele gorsze osiągi...
no chyba że w porównaniu do tych egzemplarzy którymi jeździłeś, tu masz toledo 1,8 125KM 0-120 od 11s oglądaj
coż, nie jednym toledo jeździłem, a 6 czy 7 kupując swoje. i niestety jest tak jak mówiłem. Zapraszam na przejażdżkę cordobą, póki jeszcze jej nie sprzedałem, a sam się przekonasz.
czy auta którymi jeździłem były zajeżdżone? być może trochę tak, lub miały inne mankamenty, że żadnego z nich nie kupiłem. Ale mam 1.8 20V w stanie dobrym, na pewno nie zajeżdżonym i daje stoję przy swoim. Na spocie lokalnym swoją cordobą objechałem toledo 1.6 i 1.8 20V, no chyba, że wszyscy jeżdżą autami z zajeżdżonymi silnikami wg,. Twojego myślenia. Moim zdaniem znaczenie ma tutaj waga auta. Coś ok. 300 kg musi nie być bez znaczenia.
spajdi pisze:Natomiast porównanie do 1.8T jest jak najbardziej na miejscu i ten silnik jest oszczędniejszy i mam bezpośrednie porównanie spalania między tymi silnikami stąd moja opinia
mam B5 1.8T i zgadzam się z Tobą. Jednak to za sprawą turbiny, której brak w V5.
mariusz88 pisze: że trafienie toledo z 1,8T graniczy z cudem
jeśli ktoś już sprzedaje takie auto, to dlatego, że jest na wymarciu, nie oszukujmy się.
mariusz88 pisze:zapomniałem jeszcze o jednostce 1,4 ale bez urazy ze strony właścicieli, dla mnie ten silnik w toledo to jakieś nieporozumienie
dobre, jak kupowałem toledo też takie znalazłem, zacząłem się zastanawiać czy faktycznie ktoś "mądry" wypuścił taki silnik w tej budzie, czy może swapa ktoś sobie zrobił
w sumie 1.6 tez szału nie robi
częste znaczne zużycie oleju (w Oplu mam to na początku dziennym i mam już tego dość). Nie wiem, czy 1.8 20V boryka się też z tym problemem
u mnie od 9 miesięcy nie zauważyłem braku oleju.
Podsumowując kupuj 2,3 jak znajdziesz w dobryrm stanie, nie warto się napalac, bo kupisz byleco. Ja też chciałem 2.3 a skończyłem na 1.8 20V