Witam
Dziś zaczęły dochodzić dziwne glosy spod schowka pasażera-takie buczenie. Później zaczęło dziwnie pachnieć - jak w starej piwnicy nie otwieranej od 1563 roku.
Klima nabijana i przegląd czy wszystko oki jakieś 3 tyg temu.
Wywaliło błąd:
Potencjometr w V71-G113 przerwa lub zwarcie do plusa - chyba bedzie do wymiany.
Ale najlepsze jest to że auto po staniu w korku złapało mi temperature 100 stopni a nigdy wcześniej tak się nie działo. Nawet w spore upały dawał radę sam termostat.
Po przeskanowaniu silnika błąd
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
wiadomo przepływka, ale żadnego spadku mocy nie odnotowałem. Po skasowaniu już nie wrócił.
Martwi mnie ta temperatury tym bardziej że nie załącza się wentylator od klimy.
Nie ryzykowałem żeby sprawdzić czy włączy się wentylator chłodnicy w obawie przed przegrzaniem silnika.
Jakieś pomysły?
Właśnie pobawiłem się VAG iem
Temp na blacie 75 stopni
Temp VAG 90 stopni
Temp na blacie 90 stopni
Temp VAG 100 stopni
Wentylator się nie załączył więc nie ryzykowałem i zgasiłem silnik.
Druga sprawa to z tego co gdzieś wyczytałem ta druga temp może różnić się tylko max o 5 stopni. Jak widać u mnie jest inaczej.
Czy przyczyną będzie czujnik temperatury? Jak tak to niech ktoś jak może to wrzuci jakieś foto bądź schemat gdzie on się znajduje.
I czy od tego mógł też zgłupieć climatronic?