Szymek08, ja Cię proszę pisz poprawnie po polsku i popraw tego posta, bo kiedyś to mi zwyczajnie nerwy puszczą
rysiekkk1, z tą pastą miedzianą to Ci dobrze kolega radzi, możesz spróbować. A następnym razem jak będziesz zmieniał setup hamulcowy to kup ATE i problemu nie będzie
Uf, to nieźle roboty będzie, tym bardziej, że nigdy jeszcze nie rozbierałem hamulców sam. No ale bardziej się kalkuluje kupić pastę za 10 zł + 4 (koła) X 2 (browary) = 8 browarów. 8X3 zł=24 zł + 10 za pastę = 34 zł. To zdecydowanie taniej niż nowe hamulce Dzięki za radę
Sony, jak będę zmieniał hamulce to wezmę ATE, ale póki nie są zjechane to nie spieszę się do wymiany.
Sony już poprawiłem i mam nadzieję że już jest ok. Poprostu tak mam jak szybko piszę to robię straszne błędy - jakoś tam się to nazywa ale mam nadzieję że mi wybaczycie
Szymek08, ja również szybko piszę i do tego bezwzrokowo, ale jakoś wychodzi mi to z reguły bez błędów, a jak są to mi je Mozilla podkreśli, zawsze sam możesz sprawdzić ponownie
Potzrebuje jakies pomocy ,mam zamiar jutro wymieniac hamulce na tyle bojuz sie koncza a nie chche zeby sie zle na drodze skonczylo. moze ktos mial juz ztym stycznosc wie co i jak zrobic badz jakas instrukcja z zdjeciami . chodzi mi dokladnie o zaciski i ten wkrecany tłoczek . o co z tym chodzi ?? prosze o pomoc . z Góry Dziekuje chlopaki
Podstawa to porzadne klucze (nasadki i imbus, rozmiarow juz nie pamietam), wd40 i patent na wkrecenie tego tloczka-przy skladaniu musisz go wpychac jednoczesnie wkrecajac. Jezeli wymieniasz tez tarcze to nie zapomnij kupic i nabic lozysk
łozyska mam juz kupione z ruvilli . zalozylem taki z przodu i cisza w aucie. tarcze tez nowe. szykuje autko do niemiec wiec troche trzeba porobic . jeszcze tylko to turbo musze zrobic .... ;/