[ALL] Wykresy z hamowni

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: jakub_bb »

żebyś sobie tym bardziej nie zaszkodził, bo to że teraz gada jak wściekły to nie znaczy, że długo tak pojeździ...

a czy poprawić, to przede wszystkim turbo za późno wstaje ale już w serii za późno wstawało

Nie kopci nic?
w
whitemar
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 20 gru 2012, 09:11

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: whitemar »

Kopci, ale nie jakoś strasznie...
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: szymekgd »

Jeżeli w mapach podciągnął w górę kiepskie parametry to obciążył turbine i to kwestia czasu, aż się ukręci...
Michal
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: jakub_bb »

ile za ten program zapłaciłeś? może być na PW

dziwie się, że Ci zrobił ten program a nie wysłał do mechanika żebyś auto doprowadził do porządku.
Popatrz na inne wykresy kolegów którzy maja 110KM. Po programie Auto powinno Ci rwać od ~ 1700obr a u Ciebie nawet przy 2200obr auto stoi. Nie boisz się tym na rondo wjeżdżać. Podejrzewam, że przy dojeździe do ronda i prędkości ok 30km/h i zapiętej 2 stoisz w miejscu i musisz wrzucić 1 bieg.

Mogłeś pojechać do Modpro załatwił bym Ci zniżke. A po pierwsze to po takiej serii Paweł by Ci nie zrobił programu.

Porób logi wstaw na forum, koledzy Ci to sprawdzą i powiedzą gdzie masz szukać problemu.
Sprawdź czy gruszka chodzi dobrze, przewody, jeśli przepływka jest ok to chyba wina leży po stronie turbiny
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: szymekgd »

ile za ten program zapłaciłeś? może być na PW


Max 300zł ;)

Ale przed robotą tuner powinien zażyczyć sobie logi dynam. 003, 011, 004, 008.
Michal
w
whitemar
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 20 gru 2012, 09:11

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: whitemar »

Co do turbiny, to może tego nie widać na wykresie, ale auto leci od ~1800, może startować niżej, ale zwykle jeżdżę spokojnie, raz za czas tylko potrzebuję wyprzedzić, więc uznałem że taki próg to optymalne rozwiązanie...
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: szymekgd »

whitemar pisze:Co do turbiny, to może tego nie widać na wykresie


Nie widać tego, przy 1800obr moment powinien ocierać się w serii o 200Nm, po chipie, w zależności jak jest poprowadzony o ok. 250Nm, u Ciebie dużo brakuje do tych wartości Log dynam. 011 powie prawdę o rzeczywistym ciśn. doładowania.
Michal
w
whitemar
Forumowicz
Posty: 8
Rejestracja: 20 gru 2012, 09:11

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: whitemar »

Po chipie też mi to da wiarygodne informacje czy muszę do fabrycznego stanu przywrócić?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: szymekgd »

Będziesz miał porównanie do wykresu,logując grupy 003,008 i 011 zobaczysz ile było zmieniane w paliwie i jak wyglądają ograniczniki ciśn.doład. Możesz też poprosić tunera o plik lub screeny zmienionych map,ściągnąć testowego winolsa, ori mapę i zobaczyć co zmienił.
Michal
s
spajdi
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 23 gru 2012, 18:15
Auto: Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Rybnik

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: spajdi »

Witam, wszyscy wrzucają tylko jakieś modzone TDI to ja dla odmiany wrzucę seryjny 2.3 VR5 bo mało tego w internecie... ;-)

Nie ma turbo to i nie ma też "giftów" z fabryki, ale serię trzyma (seria 150KM/205Nm) :mrgreen:

Obrazek

Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ