No tak właśnie mi się wydaje więc jutro jestem umówiony z gościem i będziemy to rozbierać.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
witam panie i panowie..
czytam wasze problemy i dochodzę do wniosku, że w moim tolku występują wszystkie opisane problemy z elektryką, mianowicie:
- nie działa mi centralny z kluczyka - mogę zamykać go tylko z bagażnika (kodowania próbowałem, wymieniłem baterie w kluczyku i nic)
- po wciśnięciu przycisku w drzwiach "zamykanie" zamykają się drzwi by po chwili niektóre ponownie się otworzyły
- nie działa mi lampka w drzwiach kierowcy (jednak zimą po wejściu do auta czasem działa), u pasażera bez zarzutu
- i chyba największy hit - po wyjściu z auta samoczynnie otwierają mi się szyby (czasem zdarza się tak po kilku godzinach postoju) - dobrze, że nie parkuje pod blokiem bo już chyba bym nie miał auta..
do powyższych dochodzą inne drobiazgi związane z elektryką..
i stąd pytanko bo już nie wiem co robić, czy za te wszystkie błędy może odpowiadać moduł komfortu? sąsiad radzi mi się wybrać do aso, ale wiem że u nich za samo dzień dobry dostanę 500 pln do zapłaty
proszę o jakieś rady..
też mi nie działał kluczyk( tylko ze u mnie raczej padł po wymianie baterii nawet dioda nie migała), dopiero kupiłem alarm oczywiście z centralką kierująca zamki w komplecie dwa pilociki zapłaciłem chyba niecałą stówkę. lampka świeci jak chce od kierowcy nie raz nie świeci, ale nie przeszkadza mi to.
sytuację z oknami tez przerobiłem, ale samo się naprawiło( chyba jakaś wyższa siła;)
zastanawiam się nad tym, czy nie pójść na skróty i zrobić właśnie osobny alarm i centralkę, nie potrzebuję do szczęścia lampki w drzwiach (jakoś w poprzednich autach nie miałem i przeżyłem) - może zadam pytanie inaczej - za co stricte odpowiada moduł komfortu?? podejrzewam go o wszystkie wariacje elektryki, ale nie chce wybulić kilku stów na marne..
gdzie podziały się czasy, gdy w aucie nie było bajerów i wszelkie naprawy osiągało się chałupniczymi sposobami??
Kupując pilot nie oryginalny ale z taką samą częstotliwością tzn. 433MHZ da się go przyuczyć do samochodu? I czy jest wtedy możliwe zakodowanie "domowym" sposobem, jeden kluczyk w stacyjce drugi w zamku i kodujemy pilota, czy konieczny będzie VAG?
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
witam. Czy to jest normalne? chociaż już wiele o centralnym było to jednak mój problem polega na czymś innym a mianowicie bagażnik notorycznie zamyka się sam. Po otwarciu z pilota po jakimś czasie bagażnik jest zamknięty a reszta drzwi otwarta. Gdy się zatrzymuję i otwieram centralny od środka to wszystko jest otwarte ale po jakimś czasie gdy żona przychodzi z zakupów a ja siedzę w samochodzie to muszę jej specjalnie otwierać bagażnik bo jest zamknięty. Ogólnie chodzi o to, że zamykanie bagażnika rządzi się swoimi prawami. Czy ktoś ma to samo albo wie o co chodzi? Pzdr.
właśnie najśmieszniejsze jest to, że zamek jest w pionie i takie coś się robi i jest to trochę irytujące. Mam zamiar podjechać do serwisu czy nie da się tego jakoś przeprogramować. W każdym razie dzięki za odp.