Panowie z tyłu mi się amor wylał więc czeka mnie wymiana Wybór padł na Bilstein B4 tylko teraz mam dylemat czy zwykłe czy sport kupywać może się ktoś wypowiedzieć o różnicy między nimi ?
Sport dedykowane są do ARL/Top Sport itd, nie mierzyłem, ale mogą być krótsze, skoro te auta mają niższe zawieszenie już w serii.
Myślę, że jak nie zmieniasz sprężyn na sportowe to nie warto przepłacać i kupić zwykłe B4
Orientujecie się jakie amory znajdują się w Tolku z zawieszeniem Sport (-15 mm). Czy są zwykłe amory standardowej długości czy może jakieś sportowe, trochę krótsze
marek_igor pisze:Sport dedykowane są do ARL/Top Sport itd, nie mierzyłem, ale mogą być krótsze, skoro te auta mają niższe zawieszenie już w serii. Myślę, że jak nie zmieniasz sprężyn na sportowe to nie warto przepłacać i kupić zwykłe B4
Czyli do wersji Sport (110km) będą pasować normalne? Sprężyny też mam nadzieję.
Po wymianie przednich amortyzatorów na nówki (Bilstein B4) po wjechaniu w większy dołek na drodze słychać takie stuknięcie jak by dobijał amortyzator. Czy wy też tak mieliście po wymianie amorów na nowe
Pendzik, Dalej puka ten amor?? Które kupiłeś zwykłe czy sport??
Słyszałem już od kliku osób że są takie problemy z tymi amorami że zaczynają pukać/stukać.
Sam się przymierzam do zmiany na razie z tyłu i nie wiem czy wybrać Bilstein czy Sachs.