rozrusznik zregenerowany ~4 miesiące temu, nowy aku kupiony ~2 miesiące temu (bosha, 770A). Prąd rozruchowy jest większy niż zalecany.
W takim wypadku mogę podejrzewać kończący swój żywot alternator ? (Albo mocno wyeksploatowany alternator). Już chyba nic poza alternatorem nie powodowałoby ten problem, jak myślicie ?
Na przykład. U mnie na wiosnę była taka sytuacja, że w jeden dzień odpaliłem, na drugi już nie chciało, gasły kontrolki itp, myślałem, że aku padł, przyjechał tata (nie miałem wcale kluczy), przetarł trochę klemy i auto odpaliło
Witam.mam problem z Abs.Kontrolka Abs świeci,abs nie działa,vag wskazał bład o numerze 1276,prady dochodzace do pompy Abs sa wporzadku.Pytanie,czy wynieniać pompe Abs?jesli tak to czy wystarczy kupić pompe z takim samym numerem jak moja,czy numer na sterowniku też musi być taki sam jak na moim sterowniku?
Zacznij od dokładnego oczyszczenia i spryskania sprayem do kontaktów bezpieczników na akumulatorze. Później to samo możesz zrobić z wtyczką do ABS. Jeśli jednak będziesz musiał wymieniać pompę to szukaj z takim samym sterownikiem, bo inny może mieć inne wyposażenie (ABS, ASR, EDL, ESP). No chyba, że masz teraz czysty ABS, a chcesz mieć z EDL. To wtedy: viewtopic.php?f=18&t=7158&p=101557
No właśnie "boli" mnie ta skrzynka bezpiecznikow na aku ponieważ juz raz problem tkwił w niej,był słaby styk i nie było abs-u.Naprawial mi to ten sam elektryk ktory teraz sprawdzał mi prady,i mowil że jest wporzadku,ale czy napewno wporzadku?a ktory bezpiecznik z tych trzech odpowiada za abs?