Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
Art
Forumowicz
Posty: 342 Rejestracja: 24 lis 2012, 09:12
Post
autor: Art » 09 maja 2014, 09:07
Antek1987 pisze: zobaczymy ile wyjdzie
Czuje, że wyjdzie potwór
Nie pomoże koni kupa, gdy kierowca dupa.
Antek1987
Forumowicz
Posty: 429 Rejestracja: 16 paź 2011, 22:26
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 SDI
Lokalizacja: Puszcza Mariańska
Post
autor: Antek1987 » 09 maja 2014, 10:25
Art pisze: Antek1987 pisze: zobaczymy ile wyjdzie
Czuje, że wyjdzie potwór
Jaki tam potwór
. Przydało by się jeszcze turbo zmienić na GTB;-)
Ile wyjdzie będzie fajnie, nie napalam się na wynik tylko aby fajnie się tym jeździło:-)
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 09 maja 2014, 12:00
Antek1987 , według mnie wynik to drugorzędna sprawa
jak będzie dobrze wykorzystany osprzęt to i jazda będzie inna.
Antek1987
Forumowicz
Posty: 429 Rejestracja: 16 paź 2011, 22:26
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 SDI
Lokalizacja: Puszcza Mariańska
Post
autor: Antek1987 » 12 maja 2014, 17:04
kornat , racja, teraz czuje znaczną różnice w mocy. Zobaczymy co wyjdzie jutro:-)
[ Dodano : 2014-05-12, 17:04 ] Nie udało się w sobotę nic zrobić
Powód nie auto a sprawy osobiste i raczej na razie musi ten temat poczekać
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819 Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno
Post
autor: skrzysieks » 31 maja 2014, 10:42
Panowie do ALH wsadzić wtryski od ASV czy AHF ? Wiem że ASV ma takie same ciśnienia więc mi się zdaje że będą lepsze ale pytam na wszelki wypadek.
PS. Wiem że najlepsze by były 216 ale budżet nie pozwoli
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733 Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary
Post
autor: Bartek26 » 31 maja 2014, 11:34
ja proponuje się wstrzymać , na asv czy ahf będzie niewielki przyrost ,wypluje w granicach 105-110 koni , a jak dozbierasz i kupisz 216stki to wypluje 125-130 koni na seryjnym programie.
Po sofcie na 216stkach wyjść może nawet 145koni.
Warto poczekać miesiąc/dwa i odłożyć nawet na te używane 216stki.
Można wyrwać za 700-800 stów Boshe.
Skill.... You can't buy it ....
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 31 maja 2014, 12:20
skrzysieks pisze: Wiem że ASV ma takie same ciśnienia więc mi się zdaje że będą lepsze ale pytam na wszelki wypadek.
Bardziej o ekologie chodzi..
Michal
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816 Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy
Post
autor: Kitaj » 31 maja 2014, 13:13
Bartek26 pisze: Po sofcie na 216stkach wyjść może nawet 145koni.
Na ASV będzie 5 koni mniej a ile mniej kasy kosztuja
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819 Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno
Post
autor: skrzysieks » 31 maja 2014, 13:15
Kitaj , noi o to mi sie rozchodzi , i chyba tak zrobię że wrzucę wtryski od asv i program
Tylko tym te silniki różniły podobno
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816 Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy
Post
autor: Kitaj » 31 maja 2014, 16:37
Też tak słyszałem. ALH ma ponoć wtryski z SDI