[ALL] Tuning TDI

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Art
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 24 lis 2012, 09:12

[ALL] Tuning TDI

Post autor: Art »

Antek1987 pisze:zobaczymy ile wyjdzie


Czuje, że wyjdzie potwór :D
Nie pomoże koni kupa, gdy kierowca dupa.
Awatar użytkownika
Antek1987
Forumowicz
Posty: 429
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:26
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 SDI
Lokalizacja: Puszcza Mariańska

[ALL] Tuning TDI

Post autor: Antek1987 »

Art pisze:
Antek1987 pisze:zobaczymy ile wyjdzie


Czuje, że wyjdzie potwór :D


Jaki tam potwór :-D. Przydało by się jeszcze turbo zmienić na GTB;-)
Ile wyjdzie będzie fajnie, nie napalam się na wynik tylko aby fajnie się tym jeździło:-)
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kornat »

Antek1987, według mnie wynik to drugorzędna sprawa :) jak będzie dobrze wykorzystany osprzęt to i jazda będzie inna.
Awatar użytkownika
Antek1987
Forumowicz
Posty: 429
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:26
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 SDI
Lokalizacja: Puszcza Mariańska

[ALL] Tuning TDI

Post autor: Antek1987 »

kornat, racja, teraz czuje znaczną różnice w mocy. Zobaczymy co wyjdzie jutro:-)

[ Dodano: 2014-05-12, 17:04 ]
Nie udało się w sobotę nic zrobić :-( Powód nie auto a sprawy osobiste i raczej na razie musi ten temat poczekać :-/
s
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno

[ALL] Tuning TDI

Post autor: skrzysieks »

Panowie do ALH wsadzić wtryski od ASV czy AHF ? Wiem że ASV ma takie same ciśnienia więc mi się zdaje że będą lepsze ale pytam na wszelki wypadek.
PS. Wiem że najlepsze by były 216 ale budżet nie pozwoli :P
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

[ALL] Tuning TDI

Post autor: Bartek26 »

ja proponuje się wstrzymać , na asv czy ahf będzie niewielki przyrost ,wypluje w granicach 105-110 koni , a jak dozbierasz i kupisz 216stki to wypluje 125-130 koni na seryjnym programie.
Po sofcie na 216stkach wyjść może nawet 145koni.


Warto poczekać miesiąc/dwa i odłożyć nawet na te używane 216stki.
Można wyrwać za 700-800 stów Boshe.
Skill.... You can't buy it ....
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Tuning TDI

Post autor: szymekgd »

skrzysieks pisze:Wiem że ASV ma takie same ciśnienia więc mi się zdaje że będą lepsze ale pytam na wszelki wypadek.


Bardziej o ekologie chodzi..
Michal
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[ALL] Tuning TDI

Post autor: Kitaj »

Bartek26 pisze:Po sofcie na 216stkach wyjść może nawet 145koni.


Na ASV będzie 5 koni mniej a ile mniej kasy kosztuja :-P
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
s
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno

[ALL] Tuning TDI

Post autor: skrzysieks »

Kitaj, noi o to mi sie rozchodzi , i chyba tak zrobię że wrzucę wtryski od asv i program :) Tylko tym te silniki różniły podobno :)
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[ALL] Tuning TDI

Post autor: Kitaj »

Też tak słyszałem. ALH ma ponoć wtryski z SDI :-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
ODPOWIEDZ