1. Co do siatki to pewno wersja tuningowa coś a'la plaster miodu. Szkoda tylko że tak drobny.
2. Emblematy zawsze mógł ktoś sobie usunąć, wedle gustu kierowcy.
3. Brak fotek co się kryje pod maską.
4. Nie wiem gdzie tam szyberdach sprzedający widzi jak to w opisie jest podane
5. Wydaje mi się czy klosze od lamp parują ?
6. Dywaniki widzę na odwal się jakieś
Nawet na kołki wycięć nie mają
7. Ciekaw jestem co to za żółtawa kropka o której było wspominane powyżej
8. Obowiązkowo sprawdzić:
- czy pod dywanikami nie jest mokro,
- czy turbo nie łapie notlaufa (dać mu po prostu na każdym biegu popalić)
- ogólny stan zawieszenia, klocków etc. (gdzieś w warsztacie)
- podpiąć pod kompa (VAG)
- daty na szybkach
- czy silnik nie pluje olejem (odkręcamy wlew oleju, przykładamy rękę, ktoś gazuje konkretniej, jak ręka sucha to git)
- w jakim stanie są opony (data etc.)
Niby piszą, że nic nie opuszczą, no ale im więcej znajdziesz tym lepiej dla Ciebie, możesz się kłócić o opuszczenie.
Co do oleju to wymiana obowiązkowo. Co do rozrządu niech się przedstawią fakturami skoro niby wymieniany był.
Nie jedź sam oglądać, najlepiej z mechanikiem jakimś bądź kimś kto ma pojęcie o autach.
---------------------
Z innej beczki. Tutaj masz auto z forum z pewną historią. Tylko proszę Cię nie pisz, że przebieg za duży, bo dla diesla to jest tyle co nic. Lepiej pewne 240.000 niż cofane 160...
KLIK
viewtopic.php?t=3903