Detailing

Luźne gadki o wszystkim
s
szybki1
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 10 lut 2013, 09:48
Auto: -
Model: -
Lokalizacja: Auschwitz

Detailing

Post autor: szybki1 »

Obrazek
Używał ktoś tego "psikadła"? opłacało się wydawać pieniądze?
O
ODI
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 07 cze 2011, 20:33
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Jaworzno/Kraków

Detailing

Post autor: ODI »

Akurat tego nie używałem, ale kosmetyki meguiarsa dają radę. Póki co używałem szamponu który jest bardzo wydajny i testowałem Ultimate Compoud do odnowy lakieru. Poniżej fotka 50/50.
Obrazek
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Olsztyn-LW

Detailing

Post autor: rafrut6 »

http://allegro.pl/meguiars-gold-class-p ... 09215.html
Ja kupiłem cos takiego daje rade ;) Megs to Megs :-)
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

Detailing

Post autor: bartekmk »

podobno ULTIMATE QUIK DETAILER lepsiejszy z tego co wyczytałem.
Awatar użytkownika
coolz86
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2013, 15:44

Detailing

Post autor: coolz86 »

Ogólnie każdy QD chyba będzie dobry dla lakieru :P
Ja zawsze po umyciu ręcznym czy na bez dotyku suszę auto i przelatuję QD i jest błysk :)
Wcześniej miałem Meg`s Quick Detailer, teraz chciałem inną markę i wybrałem Poor Boysa QD+, oba spełniały/spełniają swoją rolę - po umyciu wyzbywam się zacieków a lakier zyskuje dodatkowy połysk :)

Temat detailingu jest mocno wciągający, ja aktualnie zbieram na maszynę żeby pobawić się w porządną korektę.
W Tolku po kupnie zrobiłem ręczną Megsem UC tri colorem + AG SRP + zabezpieczenie Colli 476 i lakier odzyskał połysk ale swirle pozostały, ale pozbędę się ich :)
Pozdrawiam,
coolz86
Awatar użytkownika
Procent
Forumowicz
Posty: 142
Rejestracja: 20 sie 2012, 01:05

Detailing

Post autor: Procent »

Moje kropeli. Auto myte 1-2 razy w tyg szamponem aktywnym na myjkach bezdotykowych. 2 mies temu kolejno położony AF tripple, na to collnite 476, i po jakiś 4-5 dniach auto umyte i położony CG butter wax. Myślę że długo trzyma. Fotka robiona telem i auto przykurzone
Obrazek
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

Detailing

Post autor: Kitaj »

Collinite 476 czy 845?

Ja będę brał 476 ale moja koleżanka jest trochę leniwa albo raczej zarobiona :-P i potrzebuje czegoś co utrzyma się naprawdę długooooo. Z tego co czytam na necie to 845 wytrzymuje nawet do pół roku czy tak samo będzie w przypadku 476?

Jaka jest rozsądna cena za 476 na necie widzę że 80zł i nie chcą zejść mniej ;-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
Awatar użytkownika
Procent
Forumowicz
Posty: 142
Rejestracja: 20 sie 2012, 01:05

Detailing

Post autor: Procent »

i nie zejdą... ja mam 476. jest odporny na warunki atmosferyczne w tym sól z drug np zimą. Polską zimę spokojnie przetrwa na lakierze. jeżeli zostanie położony tak jak powinien czyli auto powinno być pozbawione resztek innych wosków które gdzieś tam się mocno przykleiły. Glinka albo cleaner i po sprawie. Potem nakładasz nie kolistymi ruchami a góra dół jak już tak oblecisz cały element to ja jeszcze jadę prawo lewo. Jak najcieńsza warstwa wosku powinna być na lakierze prawie tak że jej nie widać. Po 3-4 min poleruje do połysku dany element ściereczką z mikrofibry. Istotne też jest żeby go nie nakładać w pełnym słońcu i na gorącym lakierze bo polerowanie będzie katorgą. do polerowania zachęcam kupno nowej fibry prosto z opakowania.
co do quick detailerów miałem megsa, ale ultimate i był bomba. Dosłownie ryło beret. Takiego wet looka to jeszcze w życiu nie miałem
Awatar użytkownika
coolz86
Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2013, 15:44

Detailing

Post autor: coolz86 »

A dlaczego colli nie nakladac kolistymi ruchami? Ma to jakies znaczenie? :-)
Co do trwalosci, potwierdzam ze trzyma bardzo fajnie i dlugo, na poprzednim aucie woskowalem 3 razy w roku i wystarczylio, zawsze byly ladne kropelki. Tolka zdazylem na razie raz nawoskowac, ale wrzucilem tylko jedna warstwe, i w czerwcu chyba zrobie poprawke i beda 2 warstwy :-)
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

Detailing

Post autor: Kitaj »

coolz86 pisze: i w czerwcu chyba zrobie poprawke i beda 2 warstwy :-)


A ja znowu doczytałem że przed nałożeniem nowej warstwy trzeba zedrzeć starą.... Chyba że nakłada się 2 warstwy w odstępie kilku godzin (tak żeby auto nie złapało brudu)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
ODPOWIEDZ