[ALL] Wykresy z hamowni

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Roxon40 »

Pocieszy się trochę a zaraz mu braknie. Fajny wynik :-)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
w
witus29

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: witus29 »

Toledo 1M 1.9 TDI AHF

Zmiana turbo na gt1749VA BPW
kat out ,egr out ,dolot do turba BLT, ssący BKC

Obrazek
Ostatnio zmieniony 19 lip 2012, 23:07 przez witus29, łącznie zmieniany 3 razy.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: szymekgd »

witus29, w koncu widac modyfikacje, a nie przebijanie sie w serii :mrgreen:
Michal
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: vwir »

No to teraz moja kolej. Zaskakująco mocna seria i bardzo delikatny program, absolutnie bez dymu: Obrazek

Turbina daje troche overboost, trochę udało się go zniwelować ale cudów sie nie dało zrobić. Generalnie taka jej natura i nie ma co panikować, ale na pewno skraca jej to żywot.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: szymekgd »

vwir, ladnie poprowadzony moment, pewnie mozna bylo wycisnac wiecej?
Michal
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: vwir »

Nie próbowaliśmy, bo taki wynik mnie zadowalał. Zależało mi na braku kopcenia.
Awatar użytkownika
bartekmk
Forumowicz
Posty: 1669
Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV++
Lokalizacja: Katowice

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: bartekmk »

151 kunia na seryjnych gratach? przeciez to grubo ponad 10KM niz wiekszosc softow bez innych modyfikacji. moment bardzo ładny, z tego co kojarze masz jednomas zalozony juz takze o sprzeglo nie ma sie co martwic. ja do wiosny przyszlego roku planuje zalozyc fmic, 216 i pojechac na korekte. turbo zostawiam ori bo dmucha jak szalone, nie chce wyciagac maxa z gratow tylko ładnie "poprowadzic kreski".
Awatar użytkownika
Antek1987
Forumowicz
Posty: 429
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:26
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 SDI
Lokalizacja: Puszcza Mariańska

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Antek1987 »

Też jestem pod wrażeniem że taki wynik i że nie kopci. A może są już tam 216 założone i o tym nie wiesz? ;-) gratki kresek. Ja tak samo jak bartekmk, do wiosny planuje grube mody:) może turbo Caha, 230tki i fmic :mrgreen: pożyjemy zobaczymy:)
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: vwir »

Też podejrzewałem go o 216, ale z tego co mówił tuner - przy obecnych ustawieniach mapy na 216 zacząłby kopcić.
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Olsztyn-LW

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: rafrut6 »

Taki wykresik. Soft z DPfem. Wyszło srednio jakos :-/

Obrazek
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
ODPOWIEDZ