H7S są do lamp soczewkowych, a H7R do lustrzanych.
H7R mają przysłoniętą (zamazaną) część szkła, aby lepiej się dopasować do reflektora.
Jeśli założysz H7R do soczewki to uzyskasz po prostu mniejszą wydajność świetlną. Przysłona na żarówce nie będzie miała wpływu na wzór rzucany przez soczewkę.
Jeśli założysz H7S do lamp reflektorowych to może się okazać, że nie będzie wyraźnej granicy między światłem a cieniem. Światło będzie uciekać i świecić tam gdzie nie powinno.
A czy przy montażu tych HID-ów trzeba demontować ten kapturek(taka jakby siateczka widoczna jak się patrzy na lampę przez szkło) który zastawia zwykłą żarówę? Jeżeli nic nie trzeba przerabiać w okablowaniu to jak będzie się trzymał żarnik w lampie jak wyjmiemy kostkę w na której się trzyma teraz zwykła żarówka?
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec???
Zwykła h7 trzyma się przy pomocy takiej zawleczki/zapinki z drucika a nie na kostce z instalacji. Nie trzeba nic przerabiać, u nie xenon jest zainstalowany h7 4300k granica światła i cienia widoczna bdb.
nigdy nie będziesz miał na tym legalnego ksenonu:) ja mam włożone w ori lampy xenon i świecą bdb granica światło cienia bdb widoczna, kiedyś były dostępne lampy ksenonowe do 1m od JE-Design obecnie już ich nie widzę tylko zostały używki, zrobione są na bazie lamp Helli z homologacją i tylko takie lampy plus spryskiwacz i samopoziomowanie dają w 100% legalne ksenony, a tak wożę ze sobą zwykłe żarówki w razie w
ja u siebie też mam założone hid'y o barwie 4300K granica odcięcia widoczna bdb. póki co nie było kłopotów z niebieskimi, żarówki jakby co wożę ze sobą
po założeniu różnica bardzo duża , sprawdzone na urządzeniu do regulacji świateł, mieści się bardzo ładnie w granicy świecenia.
A ja mam pytanie odnosnie takiego zestawu http://hidretrofit.wordpress.com/2013/0 ... eontoledo/ Czy ktos taki wstawial? Tam sa zarniki d2s czyli rozumiem ze juz w razie kontroli nje mozemy udac glupa i podmienic na zwykle zarowki h7?
już nie wstawisz zwykłej H7 w przerobionej lampie na D2S. Ja u siebie będę wstawiał soczewkę Stanley-a z Hondy. Aby włożyć tam H7 musiał byś odgiąć troszkę kołnierz żarówki lub pokombinować z H1 lub HB4
Art pisze:A ja mam pytanie odnosnie takiego zestawu http://hidretrofit.wordpress.com/2013/0 ... eontoledo/ Czy ktos taki wstawial? Tam sa zarniki d2s czyli rozumiem ze juz w razie kontroli nje mozemy udac glupa i podmienic na zwykle zarowki h7?
Ja mam dokładnie od tego gościa. Całkiem fajne, ale zapomnij o standardowym dekielku reflektora z tyłu. Soczewka jest dość głeboko osadzona, dzięki czemu z zewnątrz wygląda bardzo dobrze, ale pod maską musisz pokombinować, żeby było dobrze. U mnie gość tylko wyciął dziury w dekielkach i tak zostawił. Sam musiałem je przerobić, żeby były szczelne. To soczewki D2S, czyli nie pasują standardowe żarówki, ale dzięki temu kupujesz zwykłe żarniki xenonowe normalnych producentów, a nie jakieś chińskie wydumki.