Szczepan pisze:Wyszła lipa z ta gruszką bo byłem dzisiaj u rodziniaka sprawdzić jak tam zamówienie i pokazywał mi trzy hurtownie i w żadnej nie ma na stanie tego zaworu o orginale nie wspominając
Więc dzwonie do mechanika żeby mi zamówił i od razu przełożył ale twierdzi po wykonaniu paru telefonów że znów nie można dostać tej części.
Stwierdził że volkswagen nie uznaje tej gruszki jako części wymienialnej, a jako całość z turbiną.
Zostaje jedynie alledrogo ale nie wiadomo co to za chińszczyzna
Ustawiłem się na jutro na czyszczenie stwierdził fachmajster, że po tym zabiegu pochodzić z rok może 6 miesięcy.
Ręce opadają
Nie wiem w dalszym ciągu w czym problem ? (już się gubię)
Na allegro też są garett np ta :
http://allegro.pl/nowy-zawor-turbo-turb ... 86131.html
http://allegro.pl/aktuator-zawor-turbin ... 33620.html
Samemu też możesz wymienić to ustawiasz sztangę tak jak w starym masz i logujesz jeżeli za mocno/mało regulujesz i tak w kółko metodą prób i błędów, lub pompkę ciśnieniową i ustawiasz sztangę
Nie słuchaj kosoklepów jakiś że czyszczenie nic nie da, jeżeli masz odwagę sam zrzuć turbinę zawieź do firmy gdzie regenerują i daj na czyszczenie zmiennej geometrie i daj im nową gruszkę i ci ogarną temat. Chyba że masz trochę czasu to zawsze możesz samemu, są poradniki co i jak odrobina chęci i odwagi.
Ogólnie jak stwierdziliście że jest gruszka do wymiany ?