Diagnostyka VAG - Notlauf czyli turbo do wymiany już
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
szymekgd pisze:jestem ciekaw ile on na tym zarabia
Jak masz sprzęt (spektrometr i kątówka) i kasę, żeby skupić takie katalizatory, to jest to opłacalny interes. Skupowałem je kiedyś, ale już się tym nie bawię, bo wtopiłem na dziadostwie z ciężarówek. Generalnie 40-50zł/szt. spokojnie wyrwie.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
szymekgd pisze:jestem ciekaw ile on na tym zarabia
Jak masz sprzęt (spektrometr i kątówka) i kasę, żeby skupić takie katalizatory, to jest to opłacalny interes. Skupowałem je kiedyś, ale już się tym nie bawię, bo wtopiłem na dziadostwie z ciężarówek. Generalnie 40-50zł/szt. spokojnie wyrwie.
szymekgd pisze:jestem ciekaw ile on na tym zarabia
A co pozniej z tym robi/gdzie je uplynnia?
Ja woziłem to do Andrychowa, albo odbierał gość na giełdzie w Gliwicach, a stamtąd to jedzie do Niemiec do zakładu, który wkłady kruszy i przetwarza, żeby odzyskać metale szlachetne (platyna, rod, pallad).
A co do grzebania, to opanowałem technikę druku na koszulkach. Fajna i prosta sprawa.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb