Witam!
Mam prośbę o analizę logów.
Pacjent: Toledo 2 z 2001r., 1.9 TDI, 110km. W zeszłym roku wymieniony przepływomierz, N75, przewody podciśnieniowe na silikonowe. 2 miesiące temu wymieniony silnik i turbina na używkę.
Objaw: turbina mega późno wstaje, "kopnięcie" czuć dopiero przy 2500 rpm. Ręką mogę od góry wcisnąć sztangę do ogranicznika. Podejrzewam że pompa podciśnienia kończy swój żywot, ale proszę bardziej doświadczonych użytkowników o diagnozę.
Basic settings:
Grupa 011:
http://vaglog.pl/log-011_BsLkG3.html
Dynamiczny:
Grupa 011:
http://vaglog.pl/log-011_PzuZAH.html
Dynamiczny:
Grupy 001, 003:
http://vaglog.pl/log-003_001_u1Kxxx.html
Z góry dziękuję!
Dodam tylko jeszcze, że auto nie wpada w tryb awaryjny, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Natomiast zaobserwowałem, że przy jeździe z prędkością 120-130 km/h komputer pokazuje chwilowe zużycie ponad 7 l/100km, czyli chyba za dużo.