Potwierdzam ,kupiłem zamiennik oczywiście zamka drzwi.
Po 2 miesiącach użytkowania ,lampki zaczęły głupieć .Tzn załączał się sam alarm, po zamknięciu drzwi lampka w drzwiach się paliła .Przy otwartych drzwiach załączał się alarm i takie tam cuda.Człowiek leniwy bo poszedł na łatwizne i zamiast stary zrobić to nowy kupił.
Okazało się,że ten główny mikroswitch to totalny badziew ,rozsypał się.Więc rozebrałem stary oryginalny zamek celem sprawdzenia co tam mogło się spsuć .Wszystkie "MIKROSŁICZE" w super stanie każdy działa a problemem było standardowo zaśniedziała płytka .W tym nowym zamku tylko był problem z tym głównym mikroswitchem więc tylko wziąłem z oryginalnego zamka ten oryginalny switch i przelutowałem do nowego i wszystko działa prawidłowo .
Jako ,że tylko nawalił jeden przełącznik to zostawiłem ten zamek nowy jednak bo cała mechanika w nim dobrze działa .
Problemem w tych nowych mogą być tylko ten badziewny główny "Słicz"
Potwierdzam słabą jakość zamienników z Allegro. Mój wytrzymał kilka miesięcy i jest po zabawie. Jako, że pora roku nie sprzyja rozbieraniu drzwi to wezmę się za ponowną naprawę wiosną
ja mam zamniennik w drzwiach kierowcy ju zponad rok i zero problemu. niestety nie wiem jakiej firmy, bo montowali mi go w ASO Volkswagena. kosztowalo mnie 250 zl + robocizna.
mialem do wyboru 3 zamienniki od 90 zl do 250 zl wlasnie lub oryginal za 650
Ja kupiłem znany pewnie wszystkim zamek firmy VIKA.
Pamiętam jak dziś jak kumpel kupił najtańszy przegub firmy Vika do Skodzilli Felicia.
Poskładaliśmy go łącznie z ich smarem który był w środku
Jakieś było moje zdziwienie jak po 2 miesiącach prszegub mu zaczął nawalać.
Po rozebraniu smar miał kolor rdzy ,normalnie zrobił się rudy i do doprowadziło do uszkodzenia.
Ogólnie teraz już jak padnie mi zamek to robię stary ,mechanike oddzielam od elektryki w benzynę do wymycia starego syfu ,elektronika profilaktycznie do przelutowania +wymiana jakiś tam uszkodzonych styków i myślę że będzie wszystko działać .
Próbował ktoś może wymieniać mikrostyk w oryginalnym zamku na taki który można znaleźć na allegro
http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-au ... 02725.html Po obejrzeniu https://www.youtube.com/watch?v=z5dtdyDDgrw wygląda na to, że taki mikrostyk jest po prostu wsuwany w ten plastik do którego wchodzą dwa kable. Tylko ciekawe czy będzie on tam pasował. Niby gość pisze, że "VW Audi SEAT Skoda"
Osobiście wolałbym przelutować ścieżki i wymienić mikro niż kupować zamiennik.
eR, dokladnie ten mikrostyk dzis monowalem. Nie pasuje on idealnie, stary styk ma bolce pozycjonujace. Ja nowy przelacznik przykleilem w odpowiednim miejscu, i docisnalem blaszka. Czy to wytrzyma dowiem sie jak pusci
Jesli chcesz bez rzezby, kup mikrostyk z innej aukcji (ten rozbieralny) i podmien gore
Dzięki za odpowiedź . Rozbieralny czyli masz na myśli ten od tego samego sprzedawcy:
http://allegro.pl/mikrostyk-zamka-vw-au ... 47911.html Ale czy sama podmiana górnej części załatwi sprawę ? Bo cały ten mechanizm ze sprężynką i stykiem znajduje się w dolnej części tego całego ustrojstwa.
Chyba, że mówisz o wpięciu dolnej części nowego mikrostyku i założeniu do niego górnej części z uszkodzonego mikrostyku ?