no tego wlasnie jeszcze nie robilem to musze przyznac musze sciagnac ta zawleczke i zobaczyc jak sztanga chodzi jak do tej pory podmienilem n75 jak i pozmienialem wszystkie wezyki podcisnien bo byly w slabym stanie lecz nic to nie dalo bede mial chwile zobacze jak pracuje sztanga jak nie bedzie rowno chodzic to turbo do czyszczenia.
Auto ma tak ze wcisne na 3 idzie ladnie pozniej pare kilometrow dalej przy wcisnieciu jak by 30 km ucieklo wiec cos jest nie tak czasami nie ma z moca problemow
EDIT:
Witam ponownie Panowie dzis rozpialem gruszke od sztangi sztanga chodzi lekko gora dol lecz zauwazylem ze problem lezy chyba w waleczku od sztangi zaraz za zawleczka tak jak by wytarty jest juz i objawem tego jest to ze jak np zassam troche powietrza z wezyka od turbiny ciegna sciaga sztange ale ta ma mimo to luzy przez to ze waleczek tak jak by jest wytarty od tulejki ktora siedzi w tym ciegnie i teraz pytanie da sie ten waleczek jako wymienic ? czy poprostu dac mniejsza tulejke na ciegno ?
Winowajca okazala sie tulejka w ciegnie od silownika tkzw gruszki, zalozylem nowe ciegno ustawilem na suwmiarke laptop sprawdzalem czy jest okej i wszystko gra
Ostatnio zmieniony 11 lis 2016, 14:08 przez
przemas_911, łącznie zmieniany 1 raz.