Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

a jak stoper, nie za bardzo wykręcony?
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Nie dotykałem go, bo nie bardzo wiem jak go ustawić.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Jednak sztanga zacina się trochę w jednym miejscu, we wrześniu urlop i turbo na stół a temu kto ja czyścił życzę zapiekania geometrii co tysiąc kilometrów w jego samochodzie [emoji12]

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
p
przemas_911
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 12 paź 2016, 10:28
Auto: Toledo
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: słupsk

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: przemas_911 »

Witam panowie niedawno kupilem autko z silnikiem 1.9 tdi ahf 110 km , Auto po zlogowaniu ma jakies dziwne zbicie doladowania w okolicy 2.8-3.3 tys obr i teraz pytanie co sprawdzic dodaje logi

004 dynamiczny http://vaglog.pl/log_280778.html
003 dynamiczny http://vaglog.pl/log_280779.html pod spodem statyczny bs
000 dynamiczny http://vaglog.pl/log_280780.html pod spodem statyczny bs
011 dynamiczny na pierwszy nie patrzcie wyjechalo przedemnie auto 2 log okej dynamiczny http://vaglog.pl/log_280781.html 3 log statyczny bs
001 dynamiczny http://vaglog.pl/log_280777.html

ma ktos jakis pomysl gdzie szukac przyczyny podmienilem n75 i dzieje sie to samo
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Próbowałeś ręką poruszać sztangą, czy w całym zakresie płynnie pracuje? Turbina bardzo ładnie wstaje (przy 1.8 już ma zadane ciśnienie), ale tak jakby grucha lub kierownice się przycinają.
p
przemas_911
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 12 paź 2016, 10:28
Auto: Toledo
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: słupsk

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: przemas_911 »

no tego wlasnie jeszcze nie robilem to musze przyznac musze sciagnac ta zawleczke i zobaczyc jak sztanga chodzi jak do tej pory podmienilem n75 jak i pozmienialem wszystkie wezyki podcisnien bo byly w slabym stanie lecz nic to nie dalo bede mial chwile zobacze jak pracuje sztanga jak nie bedzie rowno chodzic to turbo do czyszczenia.
Auto ma tak ze wcisne na 3 idzie ladnie pozniej pare kilometrow dalej przy wcisnieciu jak by 30 km ucieklo wiec cos jest nie tak czasami nie ma z moca problemow

EDIT:
Witam ponownie Panowie dzis rozpialem gruszke od sztangi sztanga chodzi lekko gora dol lecz zauwazylem ze problem lezy chyba w waleczku od sztangi zaraz za zawleczka tak jak by wytarty jest juz i objawem tego jest to ze jak np zassam troche powietrza z wezyka od turbiny ciegna sciaga sztange ale ta ma mimo to luzy przez to ze waleczek tak jak by jest wytarty od tulejki ktora siedzi w tym ciegnie i teraz pytanie da sie ten waleczek jako wymienic ? czy poprostu dac mniejsza tulejke na ciegno ?




Winowajca okazala sie tulejka w ciegnie od silownika tkzw gruszki, zalozylem nowe ciegno ustawilem na suwmiarke laptop sprawdzalem czy jest okej i wszystko gra :)
Ostatnio zmieniony 11 lis 2016, 14:08 przez przemas_911, łącznie zmieniany 1 raz.
m
mateusz19914
Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 05 paź 2016, 08:48
Auto: Seat Toledo 1M2
Model: 2.3 V5 170 KM AQN
Lokalizacja: Kętrzyn

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: mateusz19914 »

Mam prośbę o interpretację logów przepływomierza.
Obrazek
Silnik jak w opisie. Logi wykonane na LPG.
Logi wykonane na szybko bo laptop kumpla był rozładowany. Nie wiem czy są zrobione prawidłowo bo to mój dziewiczy rejs był jeśli chodzi o logi. Pytanie brzmi czy przepływka działa jak należy?
2.3 170KM AQN + LPG
KME Nevo Plus + KME Tur + Hana
Zobaczymy co to będzie.
Awatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 28 mar 2011, 21:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 tdi AHF
Lokalizacja: Nowa Sól

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotrek148 »

Panowie .... hilfe
Wymieniłem gruszkę na nową, starałem się ustawić długość sztangi tak jak było na starej. Auto nie zbierało się tak jak wcześniej wiec zacząłem regulacje i cały czas jest lipa :\

To są ostatnie moje logi - po ponad godzinie latania w te i z powrotem odpuściłem.
http://vaglog.pl/log-011_O5y55.html
Bierzcie pod uwagę tylko ostatni pomiar bo wszystkie powyżej sa nieudane bo co chciałem sie rozbujać to cos mi przeszkadzało. Generalnie podczas tego ostatniego pomiaru auto bardzo było zamulone.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

Odmierzyłeś długość sztangi ze starej?
Awatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 28 mar 2011, 21:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 tdi AHF
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotrek148 »

kornat pisze:Odmierzyłeś długość sztangi ze starej?

Tak ale auto słabo jechało więc zacząłem regulować i też jest lipa.
Zastanawiam się czy wyciągać gruszke i jeszcze raz mierzyć długość starej sztangi, czy kręcić śrubka "na aucie"? Chociaż średnio mi się już chce ganiac autem w te i z powrotem z przerwami na grzebanie pod maską :/

Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ