Szczepan pisze:Witam.
W sobotę wymieniłem klocki hamulcowe z tyłu i nie mogłem wkręcić tłoczka więc odkręciłem odpowietrzacz i wyleciało trochę płynu.
Po złożeniu wszystkiego wydaje mi się że pedał jakoś miękko wpada podczas hamowania wcześniej był twardy od samego początku, wyczytałem na forum że trzeba trochę pojeździć żeby nowe klocki się ułożyły i wtedy pedał znów się zrobi teardy itp.
Spróbuje jeszcze raz odpowietrzyć wszystkie koła i są różne rady jak to zrobić. Moje pytanie od którego koła najpierw zacząć i na którym skończyć oraz czy zapłon ma być przekręcony czy może włączony silnik będzie lepszym rozwiązaniem?
Pozdrawiam.
bez konieczności włączania silnikastrazak pisze: bez konieczności włączania silnika
bo wyczytałem że musi żeby pompa od absu działała czy jakoś tak.
Kupiłem te pierwsze - teoretycznie powinienem te drugie wziac, ale że to juz drugie klocki na tej samej tarczy to wzialem te 1 ze wzgledu na cene
moze teraz szybciej tarcza sie zuzyje i szkoda doplacac do grubszego klocka.




