Nie ma sensu grzać więcej niż raz. Tym bardziej, że w TDI jest wtórne grzanie i świece grzeją znacznie dłużej niż świeci kontrolka świec, a nawet grzeją wtedy gdy auto już odpali.
Jak zniknie kontrola grzania świec , to ile jeszcze powinno się przytrzymać że w pełni dobrze świece się dogrzeją?. Co do mojego lipnego odpalania , to mam w zbiorniku jeszcze letnie paliwo , nic nie mieszałem z jakimś dodatkiem i tak zastanawiam się czy to ma spore znaczenie w " mułowatym " kręceniu i dłuższym kręceniem aby auto odpalilo ( przy -8 )
drag13, diesle tak mają, że potrafi zatelepać trochę - szczególnie w mroźne dni i po dłuższym postoju Przede wszystkim nie ma się co martwić na zapas. Aż specjalnie jutro nagram filmik jak odpala mój Tolek po tygodniowej przerwie w jeździe (garażowany pod chmurką).
jeśli pali na białawo to albo uszczelka pod głowicą albo masz ustawiony zły kąt wtrysku, kiedyś tam mialem w swoim polo, pseudomechanicy mi zle ustawili i zle palił pojechałem do innych i palił pieknie i auto bardziej zrywne było.
Moim zdanie u drag13 lepiej jednak odpalał przy odpiętym czujniku temperatury. Warto byłoby teraz spróbować odpalić z odłączonym czujnikiem (po zregenerowaniu rozrusznika).